تشکیل ۳۰۰مرکز نیکوکاری در کانون های مساجد مازندران
تشکیل ۳۰۰مرکز نیکوکاری در کانون های مساجد مازندران

تشکیل ۳۰۰مرکز نیکوکاری در کانون های مساجد مازندران

حجت الاسلام نعمتی به فعالیت بیش از ۱۲۰۰کانون فرهنگی هنری در مساجد استان اشاره کرد و گفت: تلاش داریم ۳۰۰مرکز نیکوکاری با هدف دستگیری از نیازمندان محلات در کانون های مساجد استان مازندران راه اندازی شود.
شناسه خبر : 1171315 تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «رجب نعمتی» امشب (۱۰اردیبهشت) در آئین افتتاح مرکز نیکوکاری مساجد استان مازندران با محوریت ۳۰۰مرکز نیکوکاری در مسجد امام رضا(ع) شهرستان آمل به تفاهم نامه فیمابین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) دیار علویان مبنی براستفاده از ظرفیت مساجد برای رفع نیاز محرومین اظهار کرد: زنجیره انسانی از غربی ترین روستای مازندران از جواهرده تا گلوگاه روستای متکازین وجود دارد که عناصر بانفوذ این محلات از ارکان کانون های فرهنگی هنری بشمار می روند و این تشکل می تواند بازویی قوی برای کمیته امداد باشد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران به همت والای اعضای کانون های فرهنگی هنری استان در زمان همه گیری کرونا برای دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی اشاره و بیان کرد:  طی این مدت در چند مرحله و هر مرحله حدود ۲تن گوشت قربانی بین نیازمندان استان توزیع شد.

 

وی گفت: شناسایی نیازمندان و آمایش محلات ک اهداف مراکز نیکوکاری است از سالیان گذشته توسط همین کانون های فرهنگی هنری صورت گرفته و امداد استان به خوبی می تواند از ظرفیت این کانون ها برای ادامه فعالیت مراکز نیکوکاری بهره بگیرد.

 

حجت الاسلام نعمتی به فعالیت بیش از ۱۲۰۰کانون فرهنگی هنری در مساجد استان اشاره کرد و افزود: تلاش داریم ۳۰۰مرکز نیکوکاری به زودی در کانون های مساجد استان راه اندازی شود.

 

وی اظهار امیدواری کرد: در آینده ای  نزدیک هر یک از کانون های مساجد استان به یک مرکز نیکوکاری بدل شود.

پایان پیام/ 286