یادواره ۵۲ شهید دهستان های تازیان و ایسین برگزار شد
یادواره ۵۲ شهید دهستان های تازیان و ایسین برگزار شد

یادواره ۵۲ شهید دهستان های تازیان و ایسین برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج، یادواره ۵۲ شهید دهستان های تازیان و ایسین در مسجد پیامبر اعظم(ص) روستای تازیان بالا برگزار شد.
شناسه خبر : 861200 تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۸ زمان انتشار :

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، کانون فرهنگی هنری شهید اسحق پایان روستای تازیان بالا با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج، دهیاری ها و اعضای شورای اسلامی روستاهای منطقه، اقدام به برگزاری یادواره 52 شهید دهستان های تازیان و ایسین کرد.

 

« غلامرضا پالیک »، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهید اسحق پایان در حاشیه این مراسم، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی الگو به نسل جوان و تجلیل از خانواده های شهدا ازجمله اهداف برگزاری یادواره شهداست.

 

وی امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا دانست و افزود: شهدا به برنامه های بزرگداشت نیاز ندارند بلکه این ما هستیم که به شدت به دستگیری شهدا نیازمندیم.

 

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهید اسحق پایان عنوان کرد: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمن و پرداختن به رسالت کلیدی کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج، کانون شهید پایان با همکاری پایگاه های بسیج منطقه، اقدام به برگزاری یادواره شهدا در راستای مصون سازی جامعه در برابر آسیب های اجتماعی کرد.

 

وی افزود: همزمان با برگزاری یادواره شهدا، نمایشگاه یادمان شهدا نیز با موضوعات ولایت فقیه، عفاف و حجاب، مدافعان حرم، نماز، جنگ نرم و از خودگذشتگی و ایثار دایر شده است.

 

حجت الاسلام « محمد باقر نادم »، مبلغ اعزامی از استان قم نیز در این مراسم به روایتگری و ذکر خاطراتی از شهدا پرداخت.

 

 

مصطفی صفری زاده از بندرعباس کار مداحی مراسم و روح الله مشایخ از تهران نیز کار مجری گری را بر عهده داشت.

 

پخش کلیپ سخنان گهربار مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در رابطه با شهدا و پخش کلیپ معرفی شهدای دهستان های تازیان و ایسین از دیگر بخش های این مراسم فاخر معنوی بود.

 

 

نمایشگاه یادمان شهدا نیز در دو بخش ماکت و پوستر و عکس در قالب 7 غرفه برپا شده بود.

 

 

 

 

پایان پیام/ 88