تولید محتوی هنری باید براساس نیار فرهنگی شهرستان فاریاب باشد
تولید محتوی هنری باید براساس نیار فرهنگی شهرستان فاریاب باشد

تولید محتوی هنری باید براساس نیار فرهنگی شهرستان فاریاب باشد

بهرام مسلمی مهنی گفت: هنرمندان باید تولید محتوا را براساس نیازهای فرهنگی شهرستان و مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن انجام دهند.
شناسه خبر : 1169815 تاریخ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، بهرام مسلمی مهنی در  دیدار صمیمی  با هنرمندان شهرستان فاریاب تقویت و حمایت از هنرمندان را لازم و وظیفه  دانست و گفت: نگاه دولت سیزدهم بیشتر متوجه شورای فرهنگ عمومی است و هنرمندان  تاثیر گذار ترین افراد در جهت تقویت و اعتلا فرهنگ عمومی هستند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: ما نسبت به مشکلات هنرمندان دغدغه مند هستیم و تقویت بنیه علمی  هنرمندان در دستور کار قرار دارد‌.
 
وی تصریح کرد :  نقش هنرمندان در همه عرصه ها، نقشی تاثیر گذار خواند و افزود: هنرمندان از طریق فراگیری آموزش های لازم باید بنیه علمی و مهارتی خود را  تقویت کنند  و‌  آموزش  هنری  را اولویت اول خود بدانند.
 
مسلمی مهنی تقویت  فرهنگ بومی ، اعتقادات و باورهای دینی را یادآور شد و افزود:  فرهنگ چندین هزارساله ما از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است و ما باید در جهت تقویت فرهنگ بومی  و  آرمانی گام برداریم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان ظرفیت های هنری و ارزشمند فاریاب افزود: شخصیت های بزرگی در این شهرستان وجود دارد که می‌توانند الگو های بسیار خوبی برای هنرمندان در همه حوزه ها باشند.
 
وی هنرمندان را مدافعان اصلی حوزه فرهنگ و هنر دانست   و گفت: هنرمندان باید در عرصه فرهنگ تولید محتوا داشته باشند چرا که تقویت فرهنگ های بومی ما موجب کمرنگ شدن آثار فرهنگ های غربی می شود.
 
مسلمی مهنی غرور کاذب را آفت یادگیری و پیشرفت دانست و عنوان کرد: هنرمندان باید با استفاده از داشته های خود تولید محتوی کنند و ما برای تقویت علمی خودونباید  غرور داشته باشیم زیرا در غیر اینصورت در کار و حرفه خود پیشرفتی حاصل نمی شود.
 
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه بخشی از مشکلات ما در جنوب این است که هنرمندان قدر خود را ندانسته اند، اظهار کرد: هنرمندان به ثبت گروه های هنری خود اقدام کنند و پیگیر رزومه کاری خود باشند.
 
 وی با طرح این سوال که چرا هنرمندان نباید موسسه داشته باشند و از این ظرفیت استفاده کنند، عنوان کرد: هنرمندانی که دنبال هنر کارت هستند باید رزومه کاری خود را ارائه دهند.

پایان پیام/ 586