عرضه کتاب با تخفیف ویژه با برپایی نمایشگاه در کانون «الزهرا (س)» جهرم
عرضه کتاب با تخفیف ویژه با برپایی نمایشگاه در کانون «الزهرا (س)» جهرم

عرضه کتاب با تخفیف ویژه با برپایی نمایشگاه در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری از برپایی نمایشگاه کتاب با تخفیف ویژه به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1169643 تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۵۳

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: توجه به مطالعه و کتاب خوانی از ضروریاتی است که باید نسبت به فرهنگ سازی و ترویج آن کوشا بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» افزود: در این زمینه طرح ها و فعالیت های متنوع در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی می تواند در ارتقا سرانه مطالعه میان افراد جامعه موثر واقع شود.

 

وی بیان کرد: کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» نیز به نوبه خود و به منظور تقویت جایگاه کتاب و کتاب خوانی میان بچه های مسجد برنامه هایی را انجام داده است.

 

حضوری خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه کتاب از جمله این فعالیت ها بوده که می تواند عاملی برای رو آوردن مسجدی ها به سمت کتاب و کتاب خوانی باشد.

 

وی ادامه داد: این کانون فرهنگی هنری در جدیدترین برنامه خود در این زمینه اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب کرده و با تخفیف ویژه آن را به علاقمندان عرضه می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» گفت: این نمایشگاه که با هدف معرفی کتاب های خواندنی و جذاب به اهالی مسجد گشایش یافته کتاب های متنوعی را در حوزه های مختلف به نمایش درآورده است.

 

وی اضافه کرد: علاقمندان به کتاب و کتاب خوانی می توانند روزهای فرد از ساعت 19 تا بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با مراجعه به این نمایشگاه که در انتهای شبستان مسجد راه اندازی شده با تخفیف ویژه کتاب های مورد علاقه خود را تهیه کنند.

پایان پیام/ 691