قدردانی از مادر شهیدان «غلام رضا اسدی» و «محمد رضا یزدانی» در سه‌شنبه‌های تکریم بجنورد
قدرداني از مادر شهيدان «غلام رضا اسدي» و «محمد رضا يزداني» در سه‌شنبه‌هاي تکريم بجنورد
با حضور استاندار خراسان شمالی صورت می پذیرد؛

قدردانی از مادر شهیدان «غلام رضا اسدی» و «محمد رضا یزدانی» در سه‌شنبه‌های تکریم بجنورد

استاندار خراسان شمالي ظهر امروز در قالب طرح شکوه مادري، به ديدار دو خانواده شهيد در بجنورد رفته و مقام شامخ مادران آن دو شهيد والامقام را ارج مي نهد.
شناسه خبر : 37127 تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت:  مرحله  دوم طرح ملی سه شنبه های تکریم با هدف تکریم مادران معزز شهدا، ظهر امروز ششم اردیبهشت ماه جاری در منزل دو شهید والامقام و تکریم مادران بزرگوار این شهدا اجرا می شود.

 

وی افزود: دکتر حسین نژاد استاندار خراسان شمالی امروز در منزل شهید «غلامرضا اسدی» و نیز شهید «محمد رضا یزدانی» در بجنورد حاضر می شود و به دیدار مادران آن دو شهید می رود.

 

شیرازیان  شناسایی و تکریم خانواده معظم شهداء و ایثارگران، چهره‌های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز و … در عرصه‌های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله در راستای تقویت سرمایه‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به‌ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی از اهم اهداف این طرح نام برد.


وی همچنین افزود:  شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقای فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان، جوانان و نخبگان به مساجد را می توان به عنوان دیگر اهداف این طرح برشمرد.