نماهنگ «ماه من علی» در کانون «الزهرا (س)» جهرم تولید شد
نماهنگ «ماه من علی» در کانون «الزهرا (س)» جهرم تولید شد

نماهنگ «ماه من علی» در کانون «الزهرا (س)» جهرم تولید شد

حضوری از تولید و انتشار نماهنگ «ماه من علی» همزمان با سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1168634 تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۲

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت ایام حزن و اندوه شهادت امام علی (ع)، گفت: گروه سرود «کوثر» کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم در جدیدترین اثر تولیدی خود، نماهنگ «ماه من علی» را به اجرا در آورد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: این نماهنگ زیبا و دلنشین که در وصف مولا علی (ع) تولید شده، همزمان با سالروز شهادت این امام همام و دومین شب از لیالی قدر منتشر شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این اثر به همت گروه رسانه ای «کوثر» در کانون «الزهرا (س)« تولید شده است، عنوان کرد: صفر تا صد این اثر فاخر با تلاش و همت بچه های مسجد انجام شده است.

 

حضوری با اشاره به اینکه تک خوانی اثر «ماه من علی» را «امیرحسین خدادادی» انجام داده است، خاطرنشان کرد: همچنین شاعر این اثر «محمد بیابانی» بوده است.

 

وی ادامه داد: همچنین میکس و مستر این نماهنگ توسط «علی پارسامهر» و تدوین آن را «حسین پورشاهیان» بر عهده داشته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم گفت: این اثر فاخر و زیبا همزمان با سالروز شهادت امام علی (ع) در فضای مجازی شهرستان و کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» به اشتراک گذاشته شده است.

پایان پیام/ 691