پیچیده شدن طنین «الغوث الغوث» بچه های مسجد در اولین شب قدر ماه رمضان
پیچیده شدن طنین «الغوث الغوث» بچه های مسجد در اولین شب قدر ماه رمضان

پیچیده شدن طنین «الغوث الغوث» بچه های مسجد در اولین شب قدر ماه رمضان

نعمت اللهی گفت: زمزمه مناجات خوانی بچه های مسجد در کانون های فرهنگی و هنری شهرستان جهرم در اولین شب قدر ماه مبارک رمضان طنین انداز شد.
شناسه خبر : 1168228 تاریخ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۴۰

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و همزمان با اولین شب از لیالی با عظمت قدر مملو از عابدان شب زنده دار بود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: مسجدی ها در این شب با معبود خود عهد بستند تا مسیر بندگی خدا را با تمام وجود بپیمایند و در این راه رضایت خداوند را توشه خود قرار دهند.

 

وی بیان کرد: آیین های شب قدر با اجرای برنامه های مختلف با حضور پرشور بچه های مسجد در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار شد.

 

نعمت اللهی ادامه داد: این برنامه در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، «شهید علی اکبر رحمانیان»، «دوستان آسمانی»، «شهید مطهری»، «مشکات الرضا (ع)»، «امام موسی کاظم (ع)»، «حضرت ابوالفضل (ع)»، «منتظران نور»، «سلاله پاکان» و... به طور ویژه و با اجرای برنامه های ادعیه و مناجات خوانی انجام شد.

 

وی خاطرنشان کرد: قرائت دعای «جوشن کبیر»، «ابوحمزه ثمالی»، مناجات خوانی، سخنرانی مذهبی، قرآن به سر گرفتن و دیگر اعمال شب قدر از جمله برنامه کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان بود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم عنوان کرد: این آیین ها در شب 21 و 23 ماه مبارک رمضان همزمان با دومین و سومین شب از لیالی قدر نیز به میزبانی کانون های فرهنگی و هنری مساجد ادامه پیدا می کند.

 

وی گفت: علاوه بر کانون های شهری، کانون های مستقر در بخش ها و روستاهای شهرستان جهرم نیز در لیالی قدر میزبان بندگان خدا هستند.

 

پایان پیام/ 691