اقامه چهار روز عزاداری مولای متقیان در کانون «سلاله پاکان» جهرم
اقامه چهار روز عزاداری مولای متقیان در کانون «سلاله پاکان» جهرم

اقامه چهار روز عزاداری مولای متقیان در کانون «سلاله پاکان» جهرم

بهمن زادگان گفت: آیین عزاداری و سوگواری سالروز شهادت مولای متقیان امام علی (ع) به مدت چهار روز در کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» جهرم برگزار می شود.
شناسه خبر : 1168217 تاریخ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۵

«محمدصادق بهمن زادگان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: برگزاری شعائر دینی به ویژه بزرگداشت مقام ائمه اطهار (ع) از جمله فعالیت های دیرینه کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» است که به منظور احترام به مقام شامخ اهل بیت (ع) برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» جهرم افزود: در سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب (ع)، آیین های عزاداری و سوگواری در این کانون فرهنگی و هنری برنامه ریزی شده است.

 

وی بیان کرد: این برنامه از روز پنجشنبه اول اردیبهشت همزمان با نوزدهم ماه مبارک رمضان آغاز و تا روز یکشنبه چهارم اردیبهشت با اجرای برنامه های مختلف ادامه دارد.

 

بهمن زادگان عنوان کرد: حجت الاسلام قناعتیان، میرزایی، بشارتی و قناعت پیشه از ذاکران اهل بیت (ع) در این چهار روز به مرثیه خوانی و نوحه سرایی در سوگ حضرت امیرالمومنین (ع) می پردازند.

 

وی به زمان برگزاری این مراسم ها اشاره کرد و اظهار داشت: آیین عزاداری و سوگواری سالروز شهادت امام علی (ع) در کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» همراه با اقامه نماز ظهر و عصر برگزار می شود.

 

بهمن زادگان در پایان از عموم شهروندان و اهالی مسجد برای شرکت در این محفل معنوی دعوت کرد.

پایان پیام/ 691