همایش مهدویت و غدیر در جنوب کرمان برگزار می شود
همایش مهدویت و غدیر در جنوب کرمان برگزار می شود

همایش مهدویت و غدیر در جنوب کرمان برگزار می شود

بهرام مسلمی مهنی گفت: همایش مهدویت و غدیر در جنوب کرمان برگزار می شود بنابراین می طلبد این آیین در کلیه شهرستان های جنوبی برگزار شود.
شناسه خبر : 1168256 تاریخ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۶

بهرام مسلمی مهنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از برگزاری نشست هم اندیشی با موضوع نماز خبر داد و گفت: برنامه ها و اقدامات مرتبط با توسعه فرهنگ اقامه نماز در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان باید با جدیت دنبال شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با تاکید بر لزوم ترویج امر به معروف و نهی از منکر در محیط کار، ابراز کرد: باید اجرای مصوبات نشست های شورای اقامه نماز در قالب انعقاد تفاهم نامه با ادارات پیگیری و اجرایی شود.
 
وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت غدیر باید برای تبیین و تبلیغ این واقعه بزرگ با استفاده از ابزار هنر و ظرفیت هنرمندان حوزه تئاتر جنوب کرمان کار فاخری را تولید کرد.
 
مسلمی مهنی بیان کرد: یکی از اقدامات برای تحقق این مهم تولید محتوا با موضوع غدیر و انتشار آن در فضای مجازی است که باید تحقق این مهم به صورت یک مصوبه در دستور کار قرار بگیرد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان این مطلب که امروز دشمن با استفاده از تبلیغات و رسانه به جنگ اعتقادات دینی و مذهبی ما آمده است، ابراز کرد: باید یکی از محورهای تولید محتوا در فضای مجازی مبحث مهدویت باشد چرا که دشمن با تمام امکانات پای کار آمده تا با شبهه افکنی در اعتقادات دینی ما تردید ایجاد کند.
 
مسلمی مهنی ادامه داد: به منظور ترویج فرهنگ مهدویت و تبلیغ غدیر، می طلبد برگزاری همایش مهدویت و غدیر در دستور کار قرار گیرد و در این همایش از برگزیدگان نماز و امر به معروف و نهی از منکر تجلیل شود.
 
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع مهدویت می بایست ترتیبی اتخاذ شود تا این همایش در سراسر شهرهای جنوب کرمان برگزار شود.
 
وی در خاتمه عنوان کرد: مسئله حجاب و عفاف یکی از مباحث بسیار مهمی است که امروز دشمن آنرا هدف تهاجمات فرهنگی خود قرار داده است که باید برای مقابله با دشمن و روشنگری نسبت به این مهم، حرکت و اقدام موثری انجام داد.

پایان پیام/ 586