نجوا با پروردگار در اولین شب قدر ماه رمضان در کانون «دوستان آسمانی»
نجوا با پروردگار در اولین شب قدر ماه رمضان در کانون «دوستان آسمانی»

نجوا با پروردگار در اولین شب قدر ماه رمضان در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان گفت: ویژه برنامه اولین شب قدر ماه مبارک رمضان همراه با مناجات خوانی و راز و نیاز پروردگار در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.
شناسه خبر : 1167810 تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۶

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: محفل دعا و نیایش اولین شب قدر ماه مبارک رمضان، با اجرای برنامه های مناجات خوانی امشب همزمان با شب 19 ماه بندگی خدا در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: ویژه برنامه شب قدر در این کانون فرهنگی و هنری همراه با نوای حجت الاسلام پوردست کارشناس مذهبی و ذاکر اهل بیت (ع) انجام می شود.

 

وی بیان کرد: این مراسم همراه با مناجات خوانی و قرائت دعاهای «جوشن کبیر» و «ابوحمزه ثمالی» و همچنین آیین قرآن به سر گرفتن صورت می گیرد.

 

گواهیان عنوان کرد: ویژه برنامه شب 19 ماه مبارک رمضان در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» از ساعت 23 و 30 دقیقه روز چهارشنبه 31 فروردین ماه با حضور پرشور بچه های مسجد برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین این کانون فرهنگی و هنری در شب های 21 و 23 ماه مبارک رمضان نیز میزبان شهروندان و بچه های مسجد در آیین های معنوی شب قدر است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم در پایان از عموم شهروندان، اهالی مسجد و اعضای کانون برای شرکت در ویژه برنامه شب های قدر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

 

پایان پیام/ 691