بزرگداشت میلاد امام حسن مجتبی (ع) در کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز
بزرگداشت میلاد امام حسن مجتبی (ع) در کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز

بزرگداشت میلاد امام حسن مجتبی (ع) در کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز

رضا زاده گفت: کانون فرهنگی مسجد و آرامگاه «نور» شیراز به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) مراسم ویژه ای همراه با صرف افطاری برگزار کرد.
شناسه خبر : 1167269 تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۹:۰۶

«سیده مریم الشریعه رضا زاده»، با گرامیداشت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، و با تبریک میلاد کریم اهل بیت (ع) گفت: کانون فرهنگی مسجد و آرامگاه «نور» شیراز به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) مراسم ویژه ای همراه با صرف افطاری برگزار کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز افزود: این مراسم با کلاس قرآن پژوهان مسجد و توسط استاد «سلطانی» شروع و با مداحی «بهادری»، مداح اهل بیت (ع)، استاد کلاس مداحی ادامه یافت و استاد «سلطانی» به قرآن پژوهان برتر پسر تعدادی پیراهن هدیه داده شد و کانون فرهنگی مسجد «نور» به دختر خانم ها تندیس هدیه داد.

مسئول هیئت «متحده فاطمیون» مسجد و آرامگاه «نور» شیراز  با اشاره به سوره مبارکه «اسرا» آیه 70 عنوان کرد: به تکریم و گرامیداشت انسان ها در آیات  قرآن کریم تاکید شده است و امام حسن مجتبی (ع)، اسوه نمونه انسانیت هستند که به کریم اهل بیت (ع)  شناخته شده اند و هیچ فقیر و مسکینی از در خانه ایشان نا امید باز نمی گشت.

وی با اشاره به برنامه افطاری برگزار شده در این کانون فرهنگی و با تشکر از مشارکت خیران بیان کرد: این برنامه افطاری با همت خواهران هیئت «متحده فاطمیون» مسجد و آرامگاه «نور» شیراز و با صرف  10 میلیون تومان برای تهیه اقلام خوراکی و نقدی گسترده شد و هشت سفره برای مدعوین مهیا شد و همچنین 200 قرص نان صلواتی توسط آقای «شیخی» به مراسم اهدا شد.

 

پایان پیام/ 664