کانون های مساجد فارس میزبان عاشقان کریم اهل بیت (ع) بودند
کانون های مساجد فارس میزبان عاشقان کریم اهل بیت (ع) بودند

کانون های مساجد فارس میزبان عاشقان کریم اهل بیت (ع) بودند

حجت الاسلام امیدی گفت: همزمان با فرارسیدن پانزدهم ماه مبارک رمضان مراسم جشن و سرور میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در کانون های مساجد فارس برگزار شد.
شناسه خبر : 1166887 تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۱:۳۸

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در شب و روز نیمه ماه مبارک رمضان با آذین بندی و فضاسازی مسجد و خیابان های مجاور مراسم جشن و سرور میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) را برگزار کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس افزود: برنامه هایی نظیر محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی و استانی، عصر شعر، برپایی ایستگاه های صلواتی و سفره های کریمانه افطار از جمله برنامه های این ایام بود.

وی از طبخ و توزیع غذای گرم برای نیازمندان خبر داد و گفت: برخی کانون های مساجد به تاسی از کریم اهل بیت (ع) و با جلب کمک های خیرین و مردم اقدام به طبخ و توزیع غذای گرم برای خانواده های نیازمند کرده اند که در این راستا بسته ها معیشتی نیز شامل اقلام ضروری توزیع شده است.

حجت الاسلام امیدی یادآور شد: با توجه به ادامه روند شیوع ویروس کرونا در برخی نقاط جشن های میلاد امام حسن (ع) به صورت خیابانی با استقبال عموم مردم همراه برگزار شده است.

 

پایان پیام/ 130