میزبانی کانون شهید آوینی مسجد جامع شیرگاه از محفل انس با قرآن
میزبانی کانون شهید آوینی مسجد جامع شیرگاه از محفل انس با قرآن

میزبانی کانون شهید آوینی مسجد جامع شیرگاه از محفل انس با قرآن

فلاح از میزبانی کانون شهید آوینی مسجد جامع شیرگاه از محفل انس با قرآن خبر داد و گفت: این محفل انس با قرآن با حضور دوستداران به قرآن و مومنان در شیرگاه برگزار می شود.
شناسه خبر : 1165566 تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۴۹

«مهدی فلاح کردآبادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران، اظهار کرد: به مناسبت ماه رمضان و نزول قرآن، محفل انس با قرآن یکی از برنامه های معنوی است که همه ساله در مساجد برگزار می شود و در دو سال کرونا توفیق از مردم و نمازگزاران و. عاشقان قرآن سلب شده بود که توفیق شد که با حضور قاریان برتر استانی و شهرستانی امسال برگزار شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد جامع شیرگاه افزود: برنامه ریزی ها به همت و تلاش ستاد برگزاری نماز جمعه سوادکوه شمالی، ناحیه مقاو.مت بسیج، اداره تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دارالقرآن شهید

 

فلاح، شهرداری و شورای اسلامی شیرگاه، کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد جامع شیرگاه و خانه قرآن اباصالح المهدی(عج) سوادکوه شمالی انجام شده تا میزبانی مناسبی از این مراسم انجام شود.

 

وی خاطر نشان کرد: انس با قرآن و عمل به قرآن در زندگی راهگشای ما از بسیاری از تنگناها می باشد و لذا باید با نهادینه کردن قرآن در زندگی برای رشد و تعالی و سعادتمندی خود، خانواده و جامعه تلاش کنیم.

 

فلاح از میزبانی کانون شهید آوینی مسجد جامع شیرگاه از محفل انس با قرآن  خبر داد و گفت: این محفل انس با قرآن پنج شنبه شب  25 فروردین ماه با حضور دوستداران به قرآن و مومنان در مسجد جامع شیرگاه برگزار می شود و از حضور قاری برتر قرائت تحقیق 1400 «امیرحسین رحمتی» و قاریان شهرستانی بهره مند خواهیم شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد جامع شیرگاه افزود: به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و تلاش داریم تا برنامه حول و محور برگزاری محفل انس با قرآن و بهره مندی از این محفل معنوی باشد.

پایان پیام/ 175