طبخ ۱۴۲۴ غذا به مناسبت نیمه شعبان توسط کانون شهدای سرخاب در تبریز
طبخ ۱۴۲۴ غذا به مناسبت نيمه شعبان توسط کانون شهداي سرخاب در تبريز

طبخ ۱۴۲۴ غذا به مناسبت نیمه شعبان توسط کانون شهدای سرخاب در تبریز

به همت ستاد برگزاري مراسمات مسجد صفاي بني هاشم و کانون فرهنگي هنري شهداي سرخاب مسجد صفاي بني هاشم تبريز، به مناسبت فرارسيدن نيمه شعبان،۱۴۲۴ پرس غذاي گرم توسط تلاشگران کانون و مسجد، طبخ و توزيع شد.
شناسه خبر : 36735 تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، جعفر محمدخانلی با تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج)،اظهار کرد:به همین مناسبت و به نیت فرج حضرت ولی عصر (عج)، ۱۴۲۴ پرس غذای گرم در آشپزخانه مسجد طبخ و در بین خانواده های محروم منطقه توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای سرخاب مسجد صفای بنی هاشم تبریز با بیان اهمیت انفاق در آموزه‌های دینی و مذهبی گفت: اطعام فقرا و رسیدگی به معیشت نیازمندان یکی از نکات بارز سیره زندگانی ائمه اطهار (ع)بوده است.

محمدخانلی افزود:به همت کانون فرهنگی هنری شهدای سرخاب و ستاد برگزاری مراسمات مسجد صفای بنی هاشم به نیت عرض ارادت به مقام والای حضرت ولی عصر (عج)، برنامه طبخ ۱۴۲۴ پرس غذای گرم در دستور کار تلاشگران مجموعه قرار گرفت و به همین مناسبت و در راستای انفاق و کمک رسانی مؤمنانه خیرین،کانون فرهنگی هنری در ادامه فعالیت های طرح «مسجد محور» و در مرحله هفدهم از کمک های خداپسندانه، به منظور تأمین غذای گرم خانواده های محروم و آسیب دیدگان از بیماری کرونا،همزمان با نیمه شعبان،اقدام به پخت و توزیع ۱۴۲۴ پرس غذای گرم با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیون تومان کردند.

وی اظهار کرد: غذا با رعایت کامل موارد بهداشتی در آشپزخانه مسجد طبخ و بعد از بسته بندی توسط جوانان کانون و مسجد با حفظ شأن و کرامت انسانی در درب خانواده های محترم توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ضمن قدرانی و تشکر صمیمانه از آنان که با دل پرمحبت و دستانی گشاده و بخشنده همنوعان خود را چون خویش دوست دارند،خاطرنشان کرد: با توکل بر خداوند منان و کمک خیرین در حال تهیه و آماده سازی اقلام غذایی برای ماه مبارک رمضان و یاری رسانی به تعداد بیشتری از خانواده های آسیب پذیر و محروم هستیم.