75 هزار نفر _ساعت آموزش عمومی و تخصصی طی دو سال در ستاد فهما برگزار شد
75 هزار نفر _ساعت آموزش عمومي و تخصصي طي دو سال در ستاد فهما برگزار شد
سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع ستاد فهما؛

75 هزار نفر _ساعت آموزش عمومی و تخصصی طی دو سال در ستاد فهما برگزار شد

ريزانه، با اشاره به برخي فعاليت‌هاي معاونت پشتيباني و توسعه منابع ستاد فهما طي دو سال اخير، از برگزاري 75 هزار نفر-ساعت آموزش عمومي و تخصصي در اين مدت خبر داد.
شناسه خبر : 36682 تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، نشست صمیمانه «جلال ریزانه» سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با کارکنان مرکز و استان ها، صبح روز شنبه 20 فروردین ماه در بستر فضای مجازی برگزار شد.



ریزانه در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان با اشاره به پاره‌ای از فعالیت‌های ستاد فهما اظهار کرد: پس از تصویب اساسنامه ستاد اقدامات مختلفی صورت پذیرفت، از جمله در رابطه با تعیین وضعیت کارکنان که این روند کماکان در حال انجام است.



سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع ستاد فهما ادامه داد: برگزاری دوره‌ها و آموزش‌های ضمن خدمت از جمله فعالیت‌هایی بود که از سال 1399 تا 1400 شاهد آن بودیم؛ اما دستاورد امروز ستاد فهما این است که تمامی کارکنان دارای رشته و رسته شغلی هستند.



وی گفت: سال گذشته 75 هزار نفر-ساعت آموزش عمومی و تخصصی برگزار و مدارک آن نیز ارسال شد؛ تلاش ما ارتقای سطح کارکنان در عرصه های مختلف است که به منظور تحقق این هدف فعالیت‌های مختلف از جمله دوره های مذکور را برگزار کرده‌ایم.



گفتنی است در ادامه برخی موارد مرتبط با مسایل داخلی کارکنان ستاد فهما مطرح شد که به اقتضای وقت از سوی سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع ستاد فهما پاسخ داده شد.