برنامه «همدلی عیدانه» در کانون «امام صادق (ع)» جهرم برگزار شد
برنامه «همدلی عیدانه» در کانون «امام صادق (ع)» جهرم برگزار شد

برنامه «همدلی عیدانه» در کانون «امام صادق (ع)» جهرم برگزار شد

صادقی گفت: برنامه «همدلی عیدانه» با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم برگزار شد.
شناسه خبر : 1161472 تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۳۶

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)»، برنامه «همدلی عیدانه» با دورهمی مسجدی ها برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم با اشاره به اینکه این برنامه به منظور تجلیل از بچه های مسجد در برگزاری جشن های نیمه شعبان برگزار شد، افزود: جشن های نیمه شعبان امسال با برنامه ریزی منسجم و اجرای برنامه های متنوع در این کانون فرهنگی و هنری برگزار شد که نقش بچه های مسجد در اجرای برنامه ها بارز بود.

 

وی بیان کرد: اجرای سرود، برگزاری مسابقه های فرهنگی، نورافشانی، مداحی و مولودی خوانی و... از برنامه های این کانون در نیمه شعبان بود که با استقبال پرشور مردم محله واقع شد.

 

صادقی عنوان کرد: دورهمی «همدلی عیدانه» بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» همراه با صرف شام همراه بود که یک شب به یاد ماندنی را برای آنها رقم زد.

 

وی خاطرنشان کرد: این برنامه با حضور بیش از 20 نفر از بچه های مسجد در گروه های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد که از آنها به سبب همکاری و فعالیت در ویژه برنامه های جشن ایام نیمه شعبان تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام/ 691