کانون «شهید سجادیان» از کانون های فعال فارس محسوب می شود
کانون «شهید سجادیان» از کانون های فعال فارس محسوب می شود

کانون «شهید سجادیان» از کانون های فعال فارس محسوب می شود

حجت الاسلام امیدی گفت: مسجد «حسن ابن علی (ع)» یکی از مساجد فعال شیراز است و محور محله محسوب می شود و بسیاری از برنامه های فرهنگی و اجتماعی در این محل با محوریت این مسجد شکل می گیرد و کانون «شهید سجادیان» از کانون های فعال فارس به حساب می آید.
شناسه خبر : 1160578 تاریخ انتشار : ۶ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۹:۰۲

حجت الاسلام «حسین امیدی»، درحاشیه بازدید استاندار فارس از کانون «شهید سجادیان»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: امروز با هماهنگی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس جمعی از مدیران استانی و شهرستان در مسجد «حسن ابن علی (ع)» محله «شیشه گری» از نردیک با فعالیت های کانون «شهید سجادیان» آشنا شدند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس اظهار کرد: در این مراسم «محمدهادی ایمانیه»، استاندار فارس، «حمیدرضا قانعی»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت الاسلام «سید عباس موسوی»، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، «سید احسان اصنافی»، شهردار شیراز و جمعی از مدیران دستگاه های خدمات رسان استانی نظیر آب و برق حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه در این بازدید از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی جوانان و نوجوانان مسجد بازدید شد و مسئولین قول مساعد دادند که به مشکلات محل نظیر آب و فاضلاب و برق محله «شیشه گری» رسیدگی ویژه انجام گیرد، تاکید کرد: مساعدت ویژه ای برای فعالیت های فرهنگی جوانان و نوجوانان هم در نظر گرفته شد.

حجت الاسلام امیدی با تاکید بر اینکه مقرر شد هر 2 ماه یکبار مسجدی توسط ستاد کانون های مساجد فارس انتخاب شود تا به همین شکل استاندار فارس در آن حضور یابد و به مسائل مسجد و محله رسیدگی شود، افزود: مسجد «حسن ابن علی (ع)» یکی از مساجد فعال شیراز است و محور محله «شیشه گری» محسوب می شود و بسیاری از برنامه های فرهنگی و اجتماعی در این محل با محوریت این مسجد شکل می گیرد و کانون «شهید سجادیان» از کانون های فعال استان فارس، به حساب می آید.

وی در پایان اظهار کرد: در حاشیه این بازدید میز خدمت مسئولین اجرایی استان هم برپا شد و مردم برای رفع مشکلات خود بدون واسطه با مسئولین استانی گفت و گو کردند.

پایان پیام/ 130