بازدید و آشنایی بچه های کانون «امام صادق (ع)» جهرم با وظایف آتش نشانی
بازدید و آشنایی بچه های کانون «امام صادق (ع)» جهرم با وظایف آتش نشانی

بازدید و آشنایی بچه های کانون «امام صادق (ع)» جهرم با وظایف آتش نشانی

صادقی گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری ‌«امام صادق (ع)» جهرم با حضور در یک ایستگاه آتش نشانی از نزدیک با وظایف آتش نشانان آشنا شدند.
شناسه خبر : 1160501 تاریخ انتشار : ۶ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۰

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: آشنایی با حرفه ها و فنون مختلف به منظور شناخت بچه های مسجد از کسب و کارها در برنامه کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» قرار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم افزود: این مهم در بازدید بچه های مسجد از کسب و کارها و حرفه های مختلف محقق می شود که در این کانون فرهنگی و هنری نسبت به آن اهتمام ویژه شده است.

 

وی بیان کرد: این کانون فرهنگی و هنری در اقدامی به همین بهانه بچه های مسجد را به بازدید از یک ایستگاه آتش نشانی شهرستان جهرم فرا خواند.

 

صادقی عنوان کرد: آنچه در این بازدید مورد توجه قرار گرفت آشنایی بچه های مسجد از وظایف آتش نشانی و آتش نشانان بوده است که به خوبی از سوی مسئول ایستگاه آتش نشانی تحقق یافت.

 

وی خاطرنشان کرد: بچه های مسجد در این بازدید با اصول اطفا حریق و خطرات آتش و همچنین مواد محترقه آشنا شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» با اشاره به اینکه این بازدید ویژه نوجوانان مسجدی انجام شد، تصریح کرد: در این بازدید حدود 20 نفر از بچه های مسجد حضور پیدا کرده و از نزدیک با عملکرد آتش نشانی آشنا شدند.

پایان پیام/ 691