کاروان «راهیان نور» در کانون «دوستان آسمانی» به حرکت در آمد
کاروان «راهیان نور» در کانون «دوستان آسمانی» به حرکت در آمد

کاروان «راهیان نور» در کانون «دوستان آسمانی» به حرکت در آمد

گواهیان گفت: اردوی «راهیان نور» به منظور بازدید بچه های مسجد از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار شد.
شناسه خبر : 1159780 تاریخ انتشار : ۲ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۲

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: اردوی «راهیان نور» از جمله برنامه های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» است که پیش از شیوع بیماری کرونا به طور متداول و مستمر هر سال و در ایام نوروز انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: کاروان «راهیان نور» هر سال با چند دستگاه اتوبوس و باحضور بیش از 300 نفر از بچه های مسجد برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به حرکت در می آید.

 

وی بیان کرد: امسال نیز اولین کاروان بعد از شیوع بیماری کرونا برای بازدید از مناطق عملیاتی به حرکت در آمده و بیش از 40 نفر از بچه های مسجد در این اردو شرکت کرده اند.

 

گواهیان عنوان کرد: بچه های مسجد در این اردو از مناطق عملیاتی همچون «علقمه»، «فکه»، «فتح المبین» و «دهلاویه» بازدید کرده و دیدن دیگر مناطق عملیاتی نیز در برنامه این اردوی «راهیان نور» قرار دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: بچه های مسجد در طول اردوی «راهیان نور» از خاطرات دوران دفاع مقدس از زبان راویان و رزمندگان آن دوران بهره مند می شوند.

پایان پیام/ 691