طرح «نذر قربانی» نیمه شعبان در کانون «منتظران نور» اجرا شد
طرح «نذر قربانی» نیمه شعبان در کانون «منتظران نور» اجرا شد

طرح «نذر قربانی» نیمه شعبان در کانون «منتظران نور» اجرا شد

نیکجو گفت: طرح «نذر قربانی» به نیت تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم به اجرا در آمد.
شناسه خبر : 1159318 تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۰

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با نیمه شعبان و سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) ویژه برنامه هایی از سوی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: طرح «نذر قربانی» از جمله برنامه های این کانون فرهنگی و هنری در نیمه شعبان بود که به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور فرج حجت بن الحسن (ع) به اجرا در آمد.

 

وی بیان کرد: در این برنامه تعداد 2 رأس گوسفند قربانی و گوشت های آن پس از بسته بندی میان خانواده های کم بضاعت و نیازمند توزیع شد.

 

نیکجو عنوان کرد: هزینه تهیه و خرید گوسفندان نیز از سوی خیران و اهالی مسجد تامین شد که از آنها بابت این اقدام نیک و خیرخواهانه قدردانی می شود.

 

وی به دیگر برنامه های این کانون فرهنگی و هنری در نیمه شعبان اشاره کرد و اظهار داشت: آیین های جشن و سرور در این کانون به مدت سه شب برگزار شد که آخرین شب برگزاری این جشن ها نیز با حضور پرشور اهالی مسجد امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم خاطرنشان کرد: در برنامه امشب حجت الاسلام حدادپور سخنرانی می کند و بشارتی از ذاکران اهل بیت (ع) نیز به مدیحه سرایی می پردازد.

 

وی در پایان از عموم اهالی مسجد و اصحاب کانون برای شرکت در این آیین جشن و سرور دعوت به عمل آورد.

 

پایان پیام/ 691