توزیع ۱۷۰بسته معیشتی به همت بچه‌های مسجد امیرالمؤمنین(ع) ساری
توزیع ۱۷۰بسته معیشتی به همت بچه‌های مسجد امیرالمؤمنین(ع) ساری

توزیع ۱۷۰بسته معیشتی به همت بچه‌های مسجد امیرالمؤمنین(ع) ساری

نیرین از توزیع۱۷۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال بین نیازمندان خبر داد و گفت: این کمک‌های مؤمنانه در قالب طرح توزیع احسان از سوی فعالان مسجد امیرالمؤمنین(ع)، خیرین و خانواده‌های شهدا تهیه شد.
شناسه خبر : 1159299 تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمدعلی نیرین» امروز(۲۸اسفند) در حاشیه اجرای بیست و پنجمین مرحله طرح توزیع احسان که به مناسبت ولادت امام زمان(عج) و درآستانه سال نو از سوی کانون فرهنگی و هنری امام علی(علیه‌السلام) ساری و خیریه 110 وابسته و زیر نظر این کانون، صورت گرفت، اظهار کرد: در این مرحله اهدای بسته معیشتی برای ۱۷۰ خانواده نیازمند تهیه شده است.

 

مدیرمسئول کانون امام علی(علیه‌السلام) مسجد امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) کوی طبرستان ساری افزود: خیریه ۱۱۰ این کانون ضمن برپایی مجلس جشن و سرور با تهیه بسته‌های معیشتی برای ۱۷۰خانواده تحت پوشش خود بیست و پنجمین مرحله طرح توزیع احسان را اجرا کرد.

 

وی ادامه داد: در این مرحله بسته‌ها حاوی۲۴ قلم جنس شامل؛ برنج، گوشت، روغن، تخم‌مرغ، رب، ماکارونی، نخود، لوبیا، عدس، قند، شکر، چای، سویا، پنیر، حلواشکری، گلاب، آرد برنج، شیرینی، کیک، شکلات، سیب‌زمینی و پیاز، سیب  و پرتقال و ...بودند که طی تلاش فراوان بسته‌بندی و توزیع شد.

 

نیرین با بیان اینکه این اقدام در مراسمی مزین به حضور خانواده‌های معزز شهدا به محوریت هشت شهید دفاع مقدس و مدافعین حرم بود از حضور فرماندار ساری و جمعی از خیرین خبر داد و گفت: حضور مسئولین شهری مایه دلگرمی است امید آنکه بتوانیم در این مسیر موفق‌تر عمل کنیم.
 

 

مدیر خیریه ۱۱۰ امام علی (ع) همچنین خاطرنشان کرد: در پایان مجلس اولین بسته توسط مادر شهید محمود رادمهر تحویل رابطین شد که ارزش ریالی بسته ها در این مرحله یک میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال برآورد شد.

 

وی اضافه کرد: ناگفته نماند که همزمان با چهار سالگی شروع فعالیت‌های خیریه، انبوهی از البسه اهدایی از طرفین خیرین نیز بین جامعه هدف توزیع شد.

پایان پیام/ 286