تجلی همدلی مؤمنانه در کانون شهدای دستمالچی تبریز
تجلي همدلي مؤمنانه در کانون شهداي دستمالچي تبريز

تجلی همدلی مؤمنانه در کانون شهدای دستمالچی تبریز

به همت کانون فرهنگي شهداي دستمالچي و با مشارکت خيرين،پايگاه مقاومت مسجد،حوزه جناب عمار،به مناسبت ايام ماه مبارک رجب و در مرحله بيست و ششم از کمک هاي همدلي کانون و مسجد،۴۲ بسته معيشتي تدارک و در بين خانواده هاي آسيب ديده از بيماري کرونا، توزيع شد.
شناسه خبر : 36122 تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «اصغر آقاجانی» اظهار کرد: به مناسبت ایام ماه مبارک رجب و در بیست و ششمین مرحله از کمک های خیرخواهانه و خداپسندانه کانون و مسجد با مشارکت خیرین و پایگاه بسیج مقاومت،۴۲ بسته اقلام غذایی تامین و در قالب احسان امام حسین (ع) در بین خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا در منطقه اهدا گردید.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز گفت: کمک و یاری‌رسانی به فقرا و محرومین از ضرورت‌های رفتاری هر فرد به حساب می‌آید، به‌ ویژه در شرایط فعلی که جامعه با التهابات فرهنگی و اقتصادی مواجه است، ضرورت توجه به نیازمندان بیش از پیش جلوه می‌نماید.

آقاجانی افزود: خداوند بی همتا در کلام نورانی خود به کرات مؤمنین را به انفاق و کمک رسانی به فقرا و مستمندان سفارش فرموده است،برهمین اساس تلاشگران مسجد و کانون و بسیج در تداوم کمک های خداپسندانه خود،۴۲بسته اقلام غذایی معیشتی تهیه و در اختیاراین عزیزان قرار دادند.

وی تصریح کرد: کمک مؤمنانه مصداق انقلابی‌گری و از مصادیق خدمت‌رسانی به محرومین است. جایی که فعالان در این عرصه به حلقه واصل بین مردم و خیرین با خانواده‌های نیازمند و کم‌ برخوردار تبدیل شدند تا با حفظ حرمت و منزلتشان، کمک‌ها را به دست آن‌ها برسانند.

مدیرمسئول کانون با بیان اینکه از ابتدای رزمایش مواسات تاکنون بیش از یک هزار بسته معیشتی و غذای گرم  و گوشت قربانی در بین نیازمندان منطقه توزیع شده است، تصریح کرد: ارزش هر بسته معیشتی ۳۰۰ هزار تومان و شامل بیش از۱۰ قلم کالای خوراکی مورد نیاز است.

وی اظهار داشت: بسته‌های معیشتی به همت خیرین،اعضای کانون فرهنگی هنری،بسیجیان پایگاه،نمازگزاران و جمعی از مردم نیکوکار تهیه و در بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده‌اند، توزیع می‌شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریزضمن تجلیل از فعالان در این عرصه خدمت رسانی،خاطر نشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در قالب رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه فعالیت‌های خوبی به صورت شبانه‌روزی برای خدمت به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از بیماری کرونا توسط کانون و بسیج مسجد انجام شده و این خدمت‌رسانی با توکل بر خداوند منان و کمک های خیرین گرامی همچنان تداوم خواهد داشت.