اخلاق و سیره پیامبر (ص) در جامعه احیا شود
اخلاق و سیره پیامبر (ص) در جامعه احیا شود

اخلاق و سیره پیامبر (ص) در جامعه احیا شود

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه اخلاق پیامبر (ص) امروز باید در جامعه دوباره زنده شود، گفت: پیامبر اسلام همه مشکلات را با مهربانی و صبر حل می‌کردند و لذا امروز نیز ضروری است تا همه ما اخلاق و منش پیامبر (ص) را سر لوحه کار خود قرار دهیم.
شناسه خبر : 1157449 تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امشب(۲۲اسفند) به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) با نمازگزاران مسجد صاحب الزمان (عج)آبندانسر ساری دیدار و نماز مغرب و عشاء را در این مسجد اقامه داشتند.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران به کمبود روحانی در مساجد استان اشاره کرد و گفت: زمان نام نویسی طلاب حوزه آغاز شده و خانواده ها باید فرزندان خود را به خواندن درس دین تشویق کنند.

 

وی ضمن گرامیداشت ولادت حضرت علی اکبر(ع) اشاره و اظهار کرد: حضرت علی اکبر(ع) شبیه‌ترین انسان‌ها از لحاظ صورت و سیرت به پیامبر خیر و برکت محمد مصطفی (ص)  است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه اخلاق و سیره پیامبر (ص) امروز باید در جامعه دوباره زنده شود، گفت: پیامبر اسلام همه مشکلات را با مهربانی، لطافت و صبر حل می‌کردند و لذا امروز نیز ضروری است تا همه ما اخلاق و منش پیامبر (ص) را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

 

وی با بیان اینکه پاکدامنی، پاک دستی، امانت داری، عفاف، راستگویی، عدم خیانت به یکدیگر و... مهم است، افزود: جوانان ما باید متخلق به این خصوصیات باشند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه دشمنان انقلاب به دنبال ابتذال فرهنگی در جامعه ما هستند، گفت: همه ما موظف به تربیت دینی فرزندان مان هستیم.

پایان پیام/ 286