عرضه وسایل آذین بندی نیمه شعبان میان مساجد به همت کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم
عرضه وسایل آذین بندی نیمه شعبان میان مساجد به همت کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم

عرضه وسایل آذین بندی نیمه شعبان میان مساجد به همت کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم

حضوری گفت: کانون فرهنگی و هنری ‌«الزهرا (س)» جهرم با عرضه وسایل آذین بندی به تکایا و مساجد در هر چه بهتر برگزار شدن جشن های نیمه شعبان تاکید دارد.
شناسه خبر : 1157335 تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۱۱

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام میلاد امام زمان (عج)، بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم بر آن شدند تا اعیاد باشکوه شعبان سال های دور را احیا کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به اینکه این کانون با عرضه وسایل آذین بندی به تکایا و مساجد در هر چه بهتر برگزار شدن جشن های نیمه شعبان تاکید دارد، افزود: برای این منظور پرچم های مخصوص اعیاد به همراه تجهیزات لازم (پایه دیوارکوب و لوله پلاستیکی) در اختیار متقاضیان قرار گرفته می شود.

 

وی ادامه داد: نصب پایه دیوار کوب، در مناسبت های مختلف عزاداری اهل بیت (ع) و جشن ها کاربرد همیشگی دارد.

 

حضوری عنوان کرد: هر کس در محیط فعالیت خود (مسجد، امامزاده، پایگاه و هر محیط فرهنگی) یا در محل سکونت خود (خانه و همسایه ها) می تواند وسایل آذین بندی را سفارش گرفته، تهیه و نصب کند.

 

وی خاطرنشان کرد: ضمناً هیچ سود و منفعتی از انجام این سفارشات به ما تعلق نمی گیرد و صرفا برای برپایی هر چه بهتر اعیاد شعبانیه است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در پایان به نحوه تحویل وسایل آذین بندی اشاره کرد و گفت: زمان و مکان تحویل پرچم ها هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در فروشگاه کانون «الزهرا (س)» است.

پایان پیام/ 691