برگزاری نمایشگاه تجسمی و معرفتی امام‌ زمان‌شناسی به همت کانون فرهنگی هنری «مهدیون» کرج
برگزاري نمايشگاه تجسمي و معرفتي امام‌ زمان‌شناسي به همت کانون فرهنگي هنري «مهديون» کرج

برگزاری نمایشگاه تجسمی و معرفتی امام‌ زمان‌شناسی به همت کانون فرهنگی هنری «مهدیون» کرج

شفيق از برگزاري بخش اول و دوم نمايشگاه بين‌المللي انديشکده ندبه به همت کانون فرهنگي هنري مهديون کرج و با محور امام‌ زمان‌ شناسي، خبر داد.
شناسه خبر : 36073 تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۰

«محمود شفیق» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، از افتتاح و رونمایی بخش اول و دوم نمایشگاه بین‌المللی اندیشکده «ندبه» با موضوع امام زمان‌شناسی به همت کانون فرهنگی هنری مهدیون کرج خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه برای اولین بار  برگرفته از دعای ندبه برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری مهدیون ادامه داد: در این نمایشگاه به ابعاد و بخش های مختلفی توجه شده و شامل لوکیشن 38 تن از پیامبران الهی است که با امام‌زمان (عج) وجه تشابه در موضوعاتی نظیر طول عمر و غیبت و... داشته اند که ما این عرصه را در قالب ماکت طراحی و ساخته و در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده‌ایم.

وی تصریح کرد: در جریان افتتاح این نمایشگاه حجت الاسلام «محمدجواد زارعان»، معاون امور بین الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و «عبدالرحیم ساداتی‌فر»، دستیار وزیر امور خارجه و سرکنسول سابق ایران در نجف حضور یافته و سخنرانی می کنند.

 
شفیق ادامه داد: این نمایشگاه شب نیمه شعبان مصادف با ۲۶ اسفند افتتاح و 27 اسفند (روز نیمه شعبان) به صورت رایگان از ساعت 10 تا ۱۹ در معرض بازدید عموم  عاشقان امام زمان (عج) است.