تست بازیگری تئاتر در کانون «دوستان آسمانی» جهرم انجام شد
تست بازیگری تئاتر در کانون «دوستان آسمانی» جهرم انجام شد

تست بازیگری تئاتر در کانون «دوستان آسمانی» جهرم انجام شد

گواهیان گفت: با اعلام فراخوان بازیگری تئاتر در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» از علاقمندان به هنر جذاب برای انجام تست دعوت شد.
شناسه خبر : 1156668 تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۳۲

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: گروه تئاتر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» یکی از بخش های فعال این کانون است که در مناسبت های مختلف جشن و سرور و اعیاد ائمه (ع) به اجرای برنامه های نمایش و تئاترهای طنز می پردازند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این گروه برای تکمیل کادر بازیگران خود، اقدام به اعلام فراخوان تست بازیگری کرده و از بچه های مسجد برای شرکت در این فراخوان دعوت به عمل آورد.

 

وی بیان کرد: گروه تئاتر کانون «دوستان آسمانی» شب گذشته از نیروهای با انگیزه و با استعداد مسجد، جهت به کارگیری در جشن های نیمه شعبان و عضو شدن در این گروه نمایشی  تست بازیگری برگزار کرد.

 

گواهیان عنوان کرد: گروه تئاتر این کانون فرهنگی و هنری قرار است در ویژه برنامه های جشن میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) که در کانون «دوستان آسمانی» طبق یک سنت دیرینه به مدت سه تا پنج شب برگزار می شود، ایفای نقش کنند.

 

وی با اشاره به اجرای برنامه های جذاب طنز توسط گروه تئاتر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های طنز همواره از برنامه های اصلی شب های جشن و سرور اهل بیت (ع) در این کانون بوده که مورد استقبال بچه های مسجد قرار می گیرد.

پایان پیام/ 691