۲۸ کارت هدیه به همت کانون «امام رضا (ع)» گراش میان نیازمندان توزیع شد
۲۸ کارت هدیه به همت کانون «امام رضا (ع)» گراش میان نیازمندان توزیع شد

۲۸ کارت هدیه به همت کانون «امام رضا (ع)» گراش میان نیازمندان توزیع شد

مقتدری گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» در آستانه سال نو و به منظور حمایت از خانواده های محروم، ۲۸ کارت هدیه را به آنها اهدا کردند.
شناسه خبر : 1156670 تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۳۳

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گراش، گفت: هشتاد و پنجمین اقدام خیرخواهانه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش، توزیع کارت های هدیه میان خانواده های محروم در آستانه سال نو بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش افزود: این کانون فرهنگی و هنری در آستانه سال نو و به منظور حمایت از خانواده های محروم، با تهیه 28 کارت هدیه و اهدا به آنان سعی کردند تسکین دهنده بخش کوچکی از آلام خانواده ها باشند.

 

وی عنوان کرد: این برنامه به همت و مشارکت بچه های مسجد و حمایت خیران و نیکوکاران به اجرا در آمد و کارت های هدیه به عنوان عیدی این کانون فرهنگی و هنری پیشکش خانواده های محروم شد.

 

مقتدری خاطرنشان کرد: مبلغ هر کارت هدیه 2 میلیون و 500 هزار ریال بود که در مجموع 70 میلیون ریال برای این اقدام خیرخواهانه هزینه شده است.

 

وی بیان کرد: تا کنون از سوی بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش، تعداد 85 اقدام خیرخواهانه و عام المنفعه در راستای حمایت از خانواده ها و افراد محروم و کم بضاعت انجام شده و این روند همچنان ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش در پایان از حمایت خیران و نیکوکاران از اقدامات خیرخواهانه بچه های مسجد در کمک به محرومان و خانواده های کم بضاعت قدردانی کرد و خواستار تداوم همکاری ها در این راستا شد.

پایان پیام/ 691