مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان از سنگر مسجد مهمترین دستاورد کانون‌های فهما است
مقابله با هجمه‌هاي فرهنگي دشمنان از سنگر مسجد مهمترين دستاورد کانون‌هاي فهما است
نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان از سنگر مسجد مهمترین دستاورد کانون‌های فهما است

حجت‌الاسلام شاهرخي با تاکيد بر ضرورت تقويت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد، افزود: مقابله با هجمه‌هاي فرهنگي دشمنان و جذب استعدادهاي جوان به مسجد از مهمترين دستاوردهاي کانون هاي فهما است.
شناسه خبر : 36007 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۰

حجت الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی»، در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای )فهما)  ، با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای حمایت مناسب از مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد ، گفت: حمایت از مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان لرستان سرمایه گذاری و انسان سازی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد و گروه‌های جهادی از رویش های انقلاب اسلامی هستند.

 

 حجت الاسلام شاهرخی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد محل پرورش و تربیت جوانان انقلابی، خوش‌فکر و اهل ابتکار در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری فاخر است.

 

وی در ادامه با اشاره به فعالیت  ۴۲۸ کانون فرهنگی هنری مسجد در استان، اظهار کرد:  با توجه به محرومیت استان نیاز است توجه بیشتری به استان از جهت کمک های مادی و همچنین برنامه های فرهنگی و هنری چه در مناطق شهری و چه در مناطق روستایی انجام شود.

 

حجت الاسلام شاهرخی افزود: مسجد کارآمدی‌های متنوعی را به خود اختصاص داده و کانون‌های مساجد در نظام اسلامی مساجد را به سمت و سوی ارتقاء دینی و فرهنگی سوق می‌دهند.

 

وی ادامه داد: مساجد می‌توانند به عنوان مهمترین مراکز تبلیغ و ترویج احکام و معارف دین مبین اسلام در تربیت افراد و جذب جوانان و مقابله با انحرافات اثر بی بدیلی داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: امروز کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با توجه به منویات مقام معظم رهبری دام ظله العالی در راستای تحقق مسجد طراز اسلامی با رویکرد مسجد محوری در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی گامی مؤثر برمی‌دارند.

 

امام جمعه خرم آباد افزود: مساجد، مهمترین سنگر تبلیغ دینی و آموزه‌های اسلامی و ترویج فضائل و ارزش‌های اسلامی و ایجاد بصیرت و بیداری در مردم بوده و به برکت تأسیس و راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی و هنری در مساجد، مستحکم‌ترین مکان برای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان نظام اسلامی است