کاشت ۱۷ اصله نهال توسط بچه های مسجد در کانون «امام رضا (ع)» گراش
کاشت ۱۷ اصله نهال توسط بچه های مسجد در کانون «امام رضا (ع)» گراش

کاشت ۱۷ اصله نهال توسط بچه های مسجد در کانون «امام رضا (ع)» گراش

مقتدری گفت: به مناسبت هفته «منابع طبیعی» ۱۷ اصله نهال به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش غرس شد.
شناسه خبر : 1156179 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۹

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گراش، گفت: هفته «منابع طبیعی» فرصتی برای احیای منابع طبیعی محیط زیست پیرامونی مان با کاشت نهال و توسعه درختان است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش، افزود: کاشت نهال اگرچه فواید بسیاری در حیات جامعه دارد اما از نگاه ائمه اطهار (ع) نیز بسیار مورد تاکید قرار گرفته است.

 

وی بیان کرد: بدین سبب و همزمان با هفته «منابع طبیعی» و روز «درختکاری»، بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» نیز از قافله عقب نمانده و اقدام به کاشت نهال در محیط پیرامونی مسجد کردند.

 

مقتدری عنوان کرد: بچه های مسجد با کاشت 17 اصله نهال در محیط بیرونی مسجد، نه تنها در این امر خداپسندانه سهیم شده بلکه در احیای محیط زیست و منابع طبیعی مشارکت کردند.

 

وی عنوان کرد: این اقدام از سوی بچه ای مسجد و با هدف حفظ و احیای محیط زیست انجام شد که شهرداری و شورای شهر گراش نیز در این امر سهیم بودند.

 

به گزارش شبستان، در تقویم کشور ۱۵ تا ۲۲ اسفند ماه هفته «منابع طبیعی» نامگذاری شده و ارگان ها، نهادها و دستگاه های مختلف هر سال در این ایام به کاشت نهال در نقاط مختلف اقدام می کنند.

 

پایان پیام/ 691