لزوم کار تشکیلاتی و منسجم در کانون‌های مساجد با فعالیت‌های مسجد محور
لزوم کار تشکيلاتي و منسجم در کانون‌هاي مساجد با فعاليت‌هاي مسجد محور

لزوم کار تشکیلاتی و منسجم در کانون‌های مساجد با فعالیت‌های مسجد محور

حجت الاسلام والمسلمين رضواني‌نژاد با تاکيد بر لزوم کار تشکيلاتي و منسجم در کانون‌هاي مساجد با فعاليت‌هاي مسجد محور گفت: براي اعتلاي کلمه مسجد و توليد محتوا کمر همت بستيد که تداوم آن نيازمند فعاليت منسجم و تشکيلاتي است.
شناسه خبر : 35944 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۴۴

حجت الاسلام «محمدعلي رضواني‌نژاد» امروز(چهارشنبه، ۱۸ اسفند ) در آيين گراميداشت ۱۸ اسفند سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و تجليل از برترين‌هاي فهماي گيلان در تالار مرکزي رشت گفت: پس از سه سال همراهي با شما اصحاب کانون‌هاي مساجد بنا بر توانمندي‌ها و فعاليت‌هاي ثبت شده به جايگاهي مناسب در کشور رسيديم گرچه در ابتداي راهيم اما مقاوم و محکم به مسيرمان ادامه مي‌دهيم.

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان با اشاره به جايگاه کانون‌هاي مساجد در سطح کشوري افزود: شايد افق پيش رو بسيار بلند باشد و راه بسياري بايد بپيماييم اما کار تشکيلاتي مهمي را آغاز کرده و بايد خود را باور کنيم.

وي با بيان اينکه اگر در کار تشکيلاتي موفق باشيم به جايگاه مطلوب دست خواهيم يافت اظهار کرد: کانون هايي که در عرصه کشوري خوش درخشيدند امروز در ابن مراسم گرد هم آمده‌اند تا موجب شناخت بيشتر از توانمندي‌ها و ظرفيت‌هاي کانون‌ها شود.

رضواني‌نژاد تصريح کرد: ما در تشکيلات، سازمان و جايگاهي فعاليت مي‌کنيم که مختص خداست و اين فعاليت‌ها را نظم مي‌دهيم در دستگاهي که متعلق به خداوند متعال است و اگر اين مفهوم در وجودمان بنشيند ذره به ذره آن توفيق و عزت است.

وي با بيان اينکه خدمت رساني در خانه خدا نصيب هرکس نمي‌شود اذعان کرد: براي اعتلاي کلمه مسجد و توليد محتوا کمر همت بستيد که تداوم آن نيازمند فعاليت منسجم و تشکيلاتي است.

مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان اقدام شايسته از مسجد موفق در فعاليت هاي نوين و صميمانه را مورد اشاره قرار داد و تاکيد کرد: کانون‌هاي مساجد تنها سازماني است که با ۹ نفر نيرو در حال خدمت‌رساني به مساجد استان است.