مسجد محوری اهمیت فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد را مشخص می کند
مسجد محوری اهمیت فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد را مشخص می کند

مسجد محوری اهمیت فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد را مشخص می کند

ایمانیه گفت: اگر زندگی خودمان را مسجد محور قرار دهیم و اگر محلات خودمان را مسجد محور اداره کنیم و اگر فرهنگ را رکن زندگی بدانیم در این صورت اهمیت فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد را متوجه خواهیم شد.
شناسه خبر : 1155654 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۱۸

«محمدهادی ایمانیه»، ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: اگر زندگی خودمان را مسجد محور قرار دهیم و اگر محلات خودمان را مسجد محور اداره کنیم و اگر فرهنگ را رکن زندگی بدانیم در این صورت اهمیت فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد را متوجه خواهیم شد.

استاندار فارس افزود: باید آنقدر برای مساجد جاذبه ایجاد کنیم تا جوانان و نوجوانان عاشقانه و با رغبت جذب مساجد شوند و برای این هدف، لازم است بررسی کنیم نسل جوان ما در دنیای امروز به چه مواردی علاقه دارند و آنها را جهت دهی کرده و در مساجد با رعایت شان و جایگاه فرهنگ اسلامی راه اندازی کنیم.

وی تاکید کرد: چنانچه قرار باشد تحولی بنیادین در جامعه ایجاد کنیم چاره و راه حلی به جز برگشت مساجد به کارکردهای اصلی نداریم و باید مساجد به محور حل و فصل امور اجتماعی در کنار محلی برای عبادت تبدیل شوند.

پایان پیام/ 130