کانون‌های مساجد در تحقق عدالت فرهنگی نقطه اتکای وزارتخانه هستند
کانون‌هاي مساجد در تحقق عدالت فرهنگي نقطه اتکاي وزارتخانه هستند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)؛

کانون‌های مساجد در تحقق عدالت فرهنگی نقطه اتکای وزارتخانه هستند

اسماعيلي، ضمن تقدير از فعاليت‌هاي ستاد فهما در عرصه‌هاي مختلف اظهار کرد: کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد در تحقق عدالت فرهنگي نقطه اتکاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي هستند.
شناسه خبر : 35845 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۶

«محمدمهدی اسماعیلی» در گفت‌وگویی با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) به مناسبت 18 اسفند (بیست‌و‌نهمین سالگرد تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور)، در مورد رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: کانون‌های مساجد کشور یکی از بازوهای اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می‌شوند و این برای بسط اهداف کلانی که ما در دوره جدید در وزارتخانه‌ متبوع دنبال می‌کنیم بسیار کمک‌کننده است. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: برای اجرای موضوعاتی همچون عدالت فرهنگی، گسترش فرهنگ دینی و سبک زندگی ایرانی اسلامی یکی از اتکاهای اصلی ما به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: به لطف خدا این ستاد در طی سال‌های گذشته تا به امروز ظرفیت‌های خوبی را به وجود آورده و در حال حاضر با ۲۶هزار کانون روبرو هستیم که دست ما را برای اجرای برنامه‌های مهم در حوزه فرهنگی باز کرده و ما از این امر به صورت جدی استفاده کرده و خواهیم ‌کرد.