بسته پیشنهادی برنامه های ۱۸ اسفند ویژه کانون های مساجد جنوب کرمان اعلام شد
بسته پیشنهادی برنامه های ۱۸ اسفند ویژه کانون های مساجد جنوب کرمان اعلام شد

بسته پیشنهادی برنامه های ۱۸ اسفند ویژه کانون های مساجد جنوب کرمان اعلام شد

مجید خوبی زاده گفت: به مناسبت گرامیداشت ۱۸ اسفندماه سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، ۹ ویژه برنامه در قالب بسته پیشنهادی به کانون های مساجد جنوب کرمان اعلام شده است.
شناسه خبر : 1155238 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۱:۰۶

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت گرامیداشت ۱۸ اسفندماه سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، ۹ ویژه برنامه در قالب بسته پیشنهادی به کانون های مساجد جنوب کرمان اعلام شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در تشریح برنامه های این بسته پیشنهادی، افزود: دیدار مدیر و اعضای کانون با یکی از خانواده شهداء و ایثارگران و همچنین غباروبی مزار شهدا با حضور امام جماعت، مدیر و اعضای کانون ها برخی از این برنامه های پیشنهادی است.

وی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های پیشنهادی ۱۸ اسفند ماه که کانون های مساجد منطقه می توانند اجرا کنند، دیدار صمیمی با امام جماعت و شورای اسلامی و دهیار روستا و ارائه گزارشی از اقدامات کانون است.

خوبی زاده ادامه داد: دیدار با ائمه جمعه در مراکز شهرستان ها و برگزاری جلسه صمیمی هم اندیشی با اولیاء اعضای کانون در مسجد از دیگر برنامه های این بسته پیشنهادی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: همچنین کانون های مساجد جنوب کرمان می توانند بنر و تراکت با موضوع ۱۸ اسفند ماه سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد چاپ کرده و در مقابل مسجد و کانون نصب کنند.

وی اضافه کرد: کانون هایی که گروه سرود دارند می توانند با استفاده از این ظرفیت در فضای باز  مقابل مسجد و یا در میادین شهر سرود اجرا کنند.

خوبی زاده اظهار کرد: از دیگر ویژه برنامه های بسته پیشنهادی ۱۸ اسفند ماه، برگزاری اردوی جهادی در روستا با حضور اعضای کانون ( همچون نظافت محیط روستا - خانه تکانی منازل خانواده شهداء - عیادت بیماران، ارائه خدمات فرهنگی و...) است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه اجرای طرح کاشت نهال در محوطه مسجد به یاد شهداي شهر یا روستا را از سایر برنامه های این بسته پیشنهادی برشمرد.

پایان پیام/ 586