مسجد یکی از خاستگاه های جدی حضور مردم در جامعه محسوب می شوند
مسجد یکی از خاستگاه های جدی حضور مردم در جامعه محسوب می شوند

مسجد یکی از خاستگاه های جدی حضور مردم در جامعه محسوب می شوند

براتی گفت: مسجد یکی از خاستگاه های جدی حضور مردم در جامعه محسوب می شوند و می توانند در سطح جامعه بیش از پیش نقش آفرینی داشته باشند.
شناسه خبر : 1154407 تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین براتی»، امروز (یکشنبه 15 اسفند) در مراسم بزرگداشت «18 اسفند» سالروز تاسیس کانون های مساجد، که در تالار «حافظ» شیراز برگزار شد، ضمن تبریک روز میلاد امام حسین (ع) و روز «پاسدار»، گفت: پاسداران به این مرز و بوم و نظام اسلامی خدمت می کنند.

رئیس دبیرخانه شورای سیاستگذاری کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با یادآوری این مطلب که این مراسم برای بزرگداشت روز مسجد و روز کانون برپا شده است، افزود: کانون های مساجد در روز 18 اسفند ایجاد شدند و از همان ابتدا کانون ها فعالیت هایی داشتند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با یادآوری این مطلب که بیش از 26 هزار کانون فعالیت می کنند که در سطح شهر و روستا فعال هستند، تاکید کرد: فعالیت فرهنگی تحت نظارت امام جماعت فعالیت های فرهنگی را انجام می دادند.

وی با اشاره به اینکه این ظرفیت گرانسنگ را پاس می داریم و گرامی می داریم که کار مبارکی است، اظهار کرد: این رفتارهای جمعی برای همه ارادت مندان به انقلاب اسلامی، پیام روشنی دارد که حوزه مساجد حوزه ای پویا و بیدار است و دغدغه برای دیده شدن دارد که بتواند رشد را ادامه دهد.

براتی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون توجه به کانون ها و با همکاری بسیج، اضافه کرد: کمترین فاصله معنادار و کمترین نقص در حسن ارتباط کانون و بسیج را شاهد بوده و هستم و تاکنون گزارشی دریافت نشده است و فاصله بین کانون و بسیج باشد و امام جماعت، فرمانده پایگاه و مدیر کانون برای حفظ و نگهداشت جوانان فعالیت مناسب انجام می دهند و این اتفاق بار مسئولیتی ما را برای جذب و نگهداشت اعضای کانون های مساجد صدچندان می کند.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت های کانون های مساجد در فارس، افزود: این حرکت رو به رشد و فزاینده در حوزه برنامه ریزی مساجد را به طور ملموس حس کردم و همه دستگاه ها با همدلی فعالیت هایی در حوزه کانون ها بر می دارند.

وی گفت: مسجد یکی از خاستگاه های جدی حضور مردم در جامعه محسوب می شوند و می توانند در سطح جامعه بیش از پیش نقش آفرینی داشته باشند.

پایان پیام/ 130