فعالان فرهنگی کانون «امام رضا (ع)» شهرستان گراش تجلیل شدند
فعالان فرهنگی کانون «امام رضا (ع)» شهرستان گراش تجلیل شدند

فعالان فرهنگی کانون «امام رضا (ع)» شهرستان گراش تجلیل شدند

مقتدری گفت: در آیینی از ۱۷۰ نفر از فعالان مسجدی کانون فرهنگی و هنری ‌«امام رضا (ع)» شهرستان گراش تجلیل شد.
شناسه خبر : 1154406 تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۴

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گراش، گفت: به منظور پاسداشت تلاش ها و پشتکار بچه های مسجد در عرصه های مختلف، آیین تجلیل از فعالان کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش با اشاره به اینکه در این آیین از بچه های مسجد که در مدت سال های اخیر در کنار کانون بوده و در فعالیت های مختلف حضور داشتند،‌قدردانی شد، افزود: این برنامه 14 اسفندماه و در آستانه سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار و از بچه های فعال این کانون فرهنگی و هنری تجلیل شد.

 

وی به جزییات برگزاری آیین تجلیل از فعالان کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش اشاره کرد و گفت: این برنامه با حضور و سخنرانی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد جنوب فارس و اجرای برنامه هایی همچون پخش کلیپ از روند مرمت و بازسازی مسجد «امام رضا (ع)» و اجرای برنامه سر نوازی توسط مرشد دراجی انجام شد.

 

مقتدری ادامه داد: سخنرانی رئیس شورای اسلامی شهر گراش، پخش کلیپ گفتگو با برخی شهروندان در مورد فعالیت مسجد و کانون، پخش کلیپ از فعالیت های کانون، پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) و تجلیل از فعالان مسجد و کانون فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های این آیین بود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش تلاش بچه های مسجد در امر خدمت رسانی به محرومان و مستمندان و همچنین در برگزاری فعالیت ها و برنامه های فرهنگی را ستودنی دانست و خاطرنشان کرد: در این برنامه که با حضور بچه های مسجد و خانواده آنان برگزار شد، از ۱۷۰ نفر از فعالان مسجدی در این کانون فرهنگی و هنری تقدیر به عمل آمد.

 

پایان پیام/ 691