عطرافشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های نظام در آستانه 18 اسفند
عطرافشاني و غبارروبي گلزار مطهر شهدا و تجديد ميثاق با آرمان‌هاي نظام در آستانه 18 اسفند
به همت ستاد فهما استان چهار محال و بختیاری صورت پذیرفت؛

عطرافشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های نظام در آستانه 18 اسفند

به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کارکنان ستاد فهماي چهارمحال و بختياري ضمن عطرافشاني و غبارروبي گلزار شهداي گمنام با با آرمان هاي شهدا و نظام مقدس جمهوري اسلامي تجديد ميثاق کردند.
شناسه خبر : 35690 تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان چهارمحال و بختیاری کارکنان ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با حضور در گلزار مطهر شهدای گمنام شهرکرد ضمن زیارت،اهدای گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا و عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا با با آرمان های شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

 

رزمندگان تیپ 44 قمر بنی‌هاشم (ع) به عنوان یگان خط‌شکن در بیشتر عملیات مهم و بزرگ حضور داشتند و مناطق غرب و جنوب کشور هیچ‌گاه رزم بی‌امان و جان‌فشانی‌های رزمندگان این استان را از یاد نخواهد برد.

 

 اطاعت محض و بی‌چون ‌و چرای یگان قمر بنی‌هاشم از ولی‌فقیه زمان خود، این یگان را به یگان ولایی معروف کرده بود.

 

استان چهارمحال و بختیاری افتخار داردبیش از 70 هزار رزمنده، و قریب به 46000 نفر جامعه ایثارگری را در دامن خود پرورانده که 2160 نفر آنان جام شهادت را نوشیده و 7300 جانباز و 508 آزاده را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده تا ادای دین خود را نسبت به انقلاب و نظام انجام داده باشند.

 

مردم استان چهارمحال و بختیاری با تأسی از حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و در راه دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) از پا ننشستند و تعداد 13 شهید مدافع حرم تقدیم نمودند تا آنجا که بسیجی شهید علی عسگری اولین شهید مدافع حرم کشور و شهید محمدحسن قاسمی اولین شهید جامعه پزشکی کشور از استان چهارمحال و بختیاری می‌باشد.