امام جماعت مسجد باید در رفع مشکلات محله خود پیشگام باشد
امام جماعت مسجد باید در رفع مشکلات محله خود پیشگام باشد

امام جماعت مسجد باید در رفع مشکلات محله خود پیشگام باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه امام جماعت باید در مسجد محل مرجعیت داشته باشد و بتواند برای رفع مشکلات مردم و محله تلاش و اقدام موثر کند، گفت: امام محله باید ارگان های مختلف را برای رفع مشکلات محله و اهالی مسجد بسیج کند.
شناسه خبر : 1153754 تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۱۳اسفند) در دیدار با هیات امنای مسجدالنبی(ص) کوی آزادی ساری با بیان اینکه ریش سفیدی یکی از کارکردهای مسجد است، اظهار کرد: اینکه مسجد به منازعات محله خود توجه کند ارزشمند است.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران افزود: اینکه مسجد بتواند صلح و آشتی بین مردم منطقه ایجاد کند یکی از کارکردهای مهم مسجد است.

 

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح امام محله در محلات مختلف،‌گفت: امام محله باید ارگان های مختلف را برای رفع مشکلات محله و اهالی مسجد بسیج کند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم منطقه مسجد در نمازجماعت مسجد مهم است، اظهار کرد: فعالیت بسیج در مسجد مهم است و اینکه مسجد النبی(ص) بیش از ۴۰۰عضور فعال بسیجی دارد شایسته تقدیر است.

 

وی با تاکید برپیوند مسجد، خانواده و مدرسه با هدف تربیت دینی نسل آینده، گفت: برای تربیت درست دانش آموزان باید مسجد با مدرسه و خانواده همراهی داشته باشد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه انقلاب مولود مساجد و حسینیه ها است، افزود: پایداری، تداوم و استمرار انقلاب به زنده بودن مساجد است.

پایان پیام/ 286