تولید کلیپ های سرود جشنواره فجر در کانون «دوستان آسمانی» جهرم
تولید کلیپ های سرود جشنواره فجر در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

تولید کلیپ های سرود جشنواره فجر در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

گواهیان گفت: سرودهای اجرا شده در پنجمین دوره جشنواره سرود «فجر» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در قالب ۲۰ کلیپ تهیه و در فضای مجازی به اشتراک در آمد.
شناسه خبر : 1153435 تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۸

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پنجمین جشنواره سرود «فجر» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم، در دهه فجر انقلاب اسلامی و با شرکت 20 گروه سرود به اجرا در آمد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: بیش از یک هزار نفر از نوجوانان، نونهالان و جوانان مسجدی در مدت سه شب و در قالب جشنواره سرود «فجر» به اجرای برنامه پرداختند.

 

وی با اشاره به اینکه مضامین سرودها انقلابی، مذهبی، جهاد و شهادت، مقاومت و ... بوده است، عنوان کرد: این جشنواره 19 تا 22 بهمن ماه و با حضور پرشور بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار شده است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه تمام سروهای اجرا شده در این جشنواره از سوی گروه رسانه ای این کانون فرهنگی و هنری تصویربرداری شده است، عنوان کرد: سرودهای اجرایی در قالب 20 کلیپ مجزا، تدوین و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه علاقمندان می توانند این سرودها را در فضای مجازی مشاهده کنند، خاطرنشان کرد: این سرودها کانال های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پیام رسان های مختلف و همچنین سایت آپارات به اشتراک در آمده است.

پایان پیام/ 691