تبیین دستاوردهای انقلاب موضوع کلاس هفتگی کانون «منتظران نور» جهرم شد
تبیین دستاوردهای انقلاب موضوع کلاس هفتگی کانون «منتظران نور» جهرم شد

تبیین دستاوردهای انقلاب موضوع کلاس هفتگی کانون «منتظران نور» جهرم شد

نیکجو گفت: کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، بخشی از کلاس های هفتگی خود را به موضوع «جهاد تبیین» اختصاص داده و تلاش دارد در اهمیت و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی گام بردارد.
شناسه خبر : 1153424 تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۶

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: منویات رهبری انقلاب در باب «جهاد تبیین» این ضرورت را ایجاد می کند که در حوزه های مختلف به تبیین دستاوردهای انقلاب بپردازیم.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: از این رو مساجد به عنوان محلی که در دوران انقلاب و پیش از آن مرکز تحولات سیاسی و اجتماعی بودند اکنون باید مخاطب اصلی کلام رهبری در باب «جهاد تبیین» باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد مخاطب اصلی «جهاد تبیین» در منویات رهبری انقلاب جوانان باشند که کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید به عنوان مرکز تجمع جوانان و نوجوانان در عرصه تبیین پیشگام باشد.

 

نیکجو بیان کرد: در این راستا کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، بخشی از کلاس های هفتگی خود را به این موضوع اختصاص داده و تلاش دارد در اهمیت «جهاد تبیین» و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی گام بردارد.

 

وی عنوان کرد: بیان توانمندی ها و دستاوردهای جوانان این مرز و بوم در طول گذشت بیش از 40 سال از انقلاب اسلامی مورد توجه جوانان این کانون فرهنگی و هنری بوده که مورد تبیین و بررسی قرار گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در پایان تصریح کرد: ضرورت دارد این مهم مورد عنایت سایر کانون ها و مراکز فرهنگی قرار بگیرد.

 

پایان پیام/ 691