برنامه های ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس کانون های مساجد، در زنجان تشریح شد
برنامه های ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس کانون های مساجد، در زنجان تشریح شد

برنامه های ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس کانون های مساجد، در زنجان تشریح شد

حجت الاسلام یارمحمدی با تشریح برنامه های ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد، در استان زنجان گفت: به همین منظور از برترین های فهما تجلیل خواهد شد.
شناسه خبر : 1153355 تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۳۳

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان به اثرگذاری مساجد در طول چهل سال عمربابرکت انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مساجد در شکل گیری انقلاب و حضور رزمندگان در دوران مقدس نقش برجسته ای داشته است.

 

حجت الاسلام یارمحمدی ادامه داد: در حال حاضر کانون‌های مساجد در کنار دیگر ارکان مسجد به فعالیت‌های فرهنگی و هنری مشغول هستند و اعضای کانون‌ها در صف مقدم جبهه نرم دشمن قرار دارند.

 

وی با اشاره به نقش مساجد در گام دوم انقلاب هم گفت: مساجد به عنوان مرکزی برای گردهمایی بچه های مساجد می تواند در ترویج سبک زندگی اسلامی و تربیت دینی جوانان و نوجوانان نقش آفرین باشد.

 

به گفته این مقام مسئول 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است که در تقویم هم به ثبت رسیده است و همه ساله برنامه ریزی مفصلی برای برنامه های این روز در ستاد انجام می شود.

 

یارمحمدی به دیدار از خانواده شهدا و غبارروبی مزار شهدای گمنام در این روز اشاره کرد و گفت: دیدار با امام جمعه زنجان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در دستور کار است.

 

وی به افتتاح کانون فرهنگی و هنری اصغریه پایین در روز 18 اسفند اشاره کرد و گفت: بازدید از کانون فرهنگی و هنری آل یاسین و تجلیل از اعضای کتابخوان این کانون نیز بخشی از برنامه های این روز است.

 

به گفته مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجداستان زنجان، تجلیل از کانون های فرهنگی و هنری منتخب فهما، برگزاری نشست خبری، حضور دربرنامه های رادیویی و تلویزیونی، ارسال پیامک با موضوع 18 اسفند برای اعضای کانون های مساجد استان و دیدار با اعضای شورای شهرزنجان از دیگر برنامه های پیش بینی شده در استان برای سالروز تاسیس کانون های مساجد است.

پایان پیام/ 693