اعضای فعال کانون های مساجد کردستان تجلیل می شوند
اعضاي فعال کانون هاي مساجد کردستان تجليل مي شوند
در گرامیداشت 18 اسفند؛

اعضای فعال کانون های مساجد کردستان تجلیل می شوند

گلباغي با اشاره به تشريح برنامه هاي گراميداشت 18 اسفند گفت: از فعالان کانون هاي مساجد استان به همين مناسبت تجليل و قدرداني مي شود.
شناسه خبر : 35605 تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان امروز در اولین جلسه ستاد گرامیداشت 18 اسفند (سالروز تاسیس کانون های مساجد کشور) که با حضور کارشناسان ستادی در سنندج تشکیل شد، اظهار کرد: برنامه های سالروز تاسیس کانون های مساجد در قالب دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، سرکشی از کانون های مساجد، ديدار با خانواده معزز شهدا و ايثارگران با رعايت شيوه نامه‌هاي بهداشتي، غبارروبي مزار شهداي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و تجديد بيعت با آرمان‌هاي بلند شهدا، حضور مدير ستاد استان در برنامه‌هاي كانوني به صورت مجازي و معرفي كانون هاي برتر استان در مركز سيماي استان و رسانه هاي برتر پیش بینی شده است.

 

کامل گلباغی، با اشاره به دیگر برنامه های گرامیداشت 18 اسفند عنوان کرد: تجلیل از فعالان کانون های مساجد استان از دیگر برنامه های این مناسبت است که با رایزنی با کارشناسان ستادی استان تلاش می شود از فعالان این حوزه تجلیل شود.

 

وی، به اهداف و ضرورت گرامیداشت این روز اشاره کرد و افزود: تبیین بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون ها، ارائه گزارش عملکرد به مردم و مسئولان و معرفی اصول و سیاست های ستاد عالی کانون های مساجد از جمله اهداف برگزاری گرامیداشت 18 اسفند می باشد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان توجه جدی به شعار مسجد، مظهر آمیختگی دنیا و آخرت را به همکاران تاکید کرد و اذعان کرد: تلاش در جهت اجرای برنامه های تبلیغی در سطح شهر، اجرای برنامه های خودجوش در کانون ها، شناسایی افراد نخبه و فعال در کانون ها برای تجیلیل، بازتاب برنامه ها و عملکرد دبیرخانه از اولویت ها و در دستور کار این ستاد در استان است.


گفتنی استٰ در ادامه این جلسه هر کدام از همکاران و اعضای ستاد سالروز تاسیس کانون های مساجد کردستان برنامه های و پیشنهادات خود را در زمینه هر چه باشکوه تر برگزار کردن ویژه برنامه گرامیداشت 18 اسفند بیان کردند.