کانون های مساجد فارس میزبان عاشقان رسول الله (ص) هستند
کانون های مساجد فارس میزبان عاشقان رسول الله (ص) هستند

کانون های مساجد فارس میزبان عاشقان رسول الله (ص) هستند

حجت الاسلام امیدی گفت: همزمان با فرارسیدن مبعث نبی مکرم اسلام (ص) برنامه های ویژه جشن و سرور در کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس برگزار می شود.
شناسه خبر : 1152793 تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۰

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: مناسبت های مذهبی و اعیاد اسلامی در طول سال با اجرای برنامه های مختلف توسط اصحاب و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس گرامی داشته می شود که عید سعید مبعث نیز در زمره همین برنامه ها قرار دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره به برگزاری مراسم جشن و سرور در شب و روز عید مبعث، افزود: محافل قرآنی و ختم صلوات، اهدای هدیه به هم نامان پیامبر اکرم (ص) و مدیحه سرایی و سخنرانی ائمه جماعات از جمله برنامه هاست.

وی خاطرنشان کرد: اجرای مسابقات فرهنگی و کتابخوانی با محوریت زندگانی پیامبر نور و رحمت (ص) نیز از برنامه هایی است که به ویژه در فضای مجازی برای نوجوانان و جوانان نیز برنامه ریزی و اجرا می شود.

حجت الاسلام امیدی از برپایی ایستگاه های صلواتی توزیع شربت و پذیرایی خبر داد و تاکید کرد: این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

پایان پیام/ 130