مسابقه بزرگ کتابخوانی «آماده باش» ویژه نیمه شعبان برگزار می‌شود
مسابقه بزرگ کتابخوانی «آماده باش» ویژه نیمه شعبان برگزار می‌شود

مسابقه بزرگ کتابخوانی «آماده باش» ویژه نیمه شعبان برگزار می‌شود

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید روحی» گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی «آماده باش» با موضوع ضرورت و شیوه یاری امام عصر (عج) به مناسبت نیمه شعبان ۱۴۰۰ در دو بخش بزرگسالان و کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1152464 تاریخ انتشار : ۹ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۰

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، «علی اکبر روحی گل خطمی» اظهار کرد: مسابقه بزرگ کتابخوانی «آماده باش» با موضوع ضرورت و شیوه یاری امام عصر (عج)  به مناسبت نیمه شعبان 1400 در دو بخش بزرگسالان و  کودکان و نوجوانان 8 تا 16 سال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری «شهید روحی» مشهد و با مشارکت مجمع عهد همدلی (مجمع تشکل های مهدوی خراسان) برگزار می شود.

 ​

مدیرعامل کانون و موسسه فرهنگی هنری شهید روحی با بیان اینکه آشنایی و ضرورت و شیوه یاری امام عصر (عج) حائز اهمیت است گفت: در بخش بزرگسالان کتاب «راز 313» پژوهشی در زمینه تعداد یاران امام مهدی(ع) و ظهور و رجعت آنان مقارن ظهور امام مهدی(عج) است. در این نوشتار نخست به بررسی سابقه عدد 313 در بین پیامبران پیشین و نیز تاریخ اسلام پرداخته شده و پس از آن رابطه این عدد با ظهور امام مهدی(عج) با استناد به روایات بیان شده است.

 

وی ادامه داد: در بخش کودک و نوجوان کتاب «خانه پدری» نوشته عباس ممیززاده در انتشارات زائر رضوی به چاپ رسیده است. این کتاب  به بیان داستان شهادت امام حسن عسکری‌(ع) و تولد امام زمان‌(عج) تا دوران غیبت آن امام همام با زبانی کودکانه پرداخته است. یکی از از ویژگی‌های منحصر به فرد کتاب خانه پدری علاوه بر تصویرگری‌های جذاب کودکانه، وجود انواع بازی و سرگرمی در تمامی صفحات این کتاب است که کودک را ضمن خواندن متن به دنیای بازی‌های خلاقانه هدایت می‌کند.

مدیر تشکل تخصصی کتابخوانی استان گفت: جوائز این مسابقه 15 هدیه 313000 تومانی است که در بین افرادی که به همه ی سوالات پاسخ دهند در دو بخش کودک و نوجوان و بزرگسال بر اساس قرعه کشی اهدا می شود.

 

روحی با بیان اینکه 29 اسفند 1400 آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «آماده باش» است، افزود: علاقمندان به شرکت در مسابقه کتابخوانی آماده باش  می توانند از طریق صفحه اصلی سایت مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی www.m-ketab.ir  و با استفاده از کدملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور اقدام به ورود کنند.

 ​

وی یادآور شد: تلفن راهنمای به شماره 09150751848 برای پاسخ به پرسش های علاقه مندان به شرکت پیش بینی و امکان دریافت رایگان منابع مسابقه فراهم شده است.

 

نحوه شرکت در  مسابقات مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی؛ در صورتی که قبلا در یکی از مسابقات کتابخوانی ما شرکت نموده اید، احتمالا اطلاعات شما در سامانه موجود است، لذا جهت امتحان اینکه اطلاعات شما در سامانه موجود می باشد یا خیر، از طریق صفحه اصلی سایت وبا استفاده از کدملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور اقدام به ورود نمایید. در صورت موفقیت در صفحه ی ابتدائی پروفایل خود اطلاعات مسابقه را دیده و می توانید در مسابقه شرکت کنید؛ در غیر اینصورت در سامانه ثبت نام کرده، سپس وارد سامانه شوید و در مسابقه کتابخوانی شرکت کنید.

 

پایان پیام/ 9