مجموعه شعر «آنیماه» اثر عضو کانون غدیر استان یزد برگزیده شانزدهمین جشنواره شعر فجر شد
مجموعه شعر «آنيماه» اثر عضو کانون غدير استان يزد برگزيده شانزدهمين جشنواره شعر فجر شد

مجموعه شعر «آنیماه» اثر عضو کانون غدیر استان یزد برگزیده شانزدهمین جشنواره شعر فجر شد

مجموعه شعر «آنيماه» اثر «عاليه مهرابي» عضو کانون فرهنگي هنري غدير استان يزد، به عنوان اثر برگزيده شانزدهمين جشنواره بين‌المللي شعر فجر شناخته شد.
شناسه خبر : 35504 تاریخ انتشار : ۷ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۹

«عالیه مهرابی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، از برگزیده شدن مجموعه شعر خود با عنوان «آنیماه» در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر خبر داد و افزود: این مجموعه به صورت مشترک با کتاب «عید در تبعید» اثر «علیرضا رجبعلی‌زاده کاشانی» به صورت مشترک از سوی هیات داوران بخش کلاسیک جشنواره برگزیده شد؛ ضمن اینکه هر دو اثر از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده بودند.

عضو فعال کانون فرهنگی هنری غدیر استان یزد ادامه داد: مجموعه شعر آنیماه، شامل 45 قطعه در مضامین عاشقانه، اجتماعی، مذهبی است که به همت انتشارات سوره مهر منتشر شده و به عنوان دومین تجربه حضور آثار من در جشنواره شعر فجر محسوب می شود.


این شاعر در بخش دیگری از مباحث خود در مورد فعالیت و همکاری با کانون فرهنگی هنری غدیر اظهار کرد: به عنوان یکی از اعضای کانون غدیر همواره در بخش تولید محتوا همکاری داشته ام؛ از جمله سرودن شعر نماهنگ ویژه ای که کانون غدیر 48 ساعت پس از شهادت دانشمند هسته ای «محسن فخری زاده» تولید کرد. این نماهنگ پس از انتشار در فضای مجازی با استقبال مواجه شد؛ از سوی دیگر در کلاس ها و دوره های کانون های مساجد استان نیز به عنوان استاد شعر تدریس دارم؛ همچنین در جشنواره شعر بچه‌های مسجد (قلم) نیز به عنوان کارشناس حضور داشتم.


گفتنی است اختتامیه شانزدهمین دوره  از جشنواره بین‌المللی شعر فجر با حضور «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از اهالی شعر و ادبیات و فرهنگ‌دوستان کشور برگزار شد و از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به عمل آمد.

کلمات کلیدی: جشنواره شعر فجر