پایان مسابقات استانی فوتسال به میزبانی کانون «منتظران نور» جهرم
پایان مسابقات استانی فوتسال به میزبانی کانون «منتظران نور» جهرم

پایان مسابقات استانی فوتسال به میزبانی کانون «منتظران نور» جهرم

نیکجو گفت: مسابقات فوتسال با حضور بچه های مساجد چند شهر فارس به میزبانی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» برگزار شد.
شناسه خبر : 1151592 تاریخ انتشار : ۷ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۴

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم،گفت: یک دوره مسابقه فوتسال با حضور بچه های مسجد چند شهر از استان فارس به میزبانی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم افزود: این دوره از مسابقات با حضور هشت تیم و به مدت 2 روز در سالن ورزشی «9 دی» شهرستان جهرم برگزار شد.

 

وی بیان کرد: تیم های حاضر در مسابقات فوتسال جام «شهدای کانون منتظران نور» را بچه های مسجد در شهرهای جهرم، فسا، قیروکارزین، امام شهر و دوزه سیمکان تشکیل می دادند که در یک رقابت جذاب و دیدنی به مصاف یکدیگر رفتند.

 

نیکجو ایجاد یک فضای صمیمی و یکدل همراه با نشاط و هیجان را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات عنوان کرد که حضور نوجوانان مسجدی به آن رنگ و بوی جذاب تری بخشیده بود.

 

وی با اشاره به اینکه تیم های حاضر در این جام فوتسال به مدت 2 با یکدیگر به رقابت پرداختند، خاطرنشان کرد: این مسابقات ویژه گروه سنی مقطع نوجوانان برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم اظهار کرد: در پایان این دوره از مسابقات فوتسال، تیم «عقاب» از شهرستان فسا اول شد و «سینا سپهر» جهرم نیز عنوان دومی را از آن خود کرد.

پایان پیام/ 691