برگزاری اردوی ۵۰ نفره کوهنوردی در کانون «الزهرا (س)» جهرم
برگزاری اردوی ۵۰ نفره کوهنوردی در کانون «الزهرا (س)» جهرم

برگزاری اردوی ۵۰ نفره کوهنوردی در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری گفت: اردوی کوهنوردی با حضور بیش از ۵۰ نفری بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم برگزار شد.
شناسه خبر : 1151599 تاریخ انتشار : ۷ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۴

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: توجه به سلامتی جسم در کنار سلامتی روح از نکات مهم زندگی انسان هاست تا بتوان مسیر زندگی را با قوت کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم افزود: این مهم سبب شده تا کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در کنار پرورش معنوی بچه های مسجد، اهمیت به ورزش به ویژه ورزش های گروهی و همگانی را مورد توجه و تاکید قرار دهد.

 

وی بیان کرد: از جمله ورزش های مفرح که در این کانون فرهنگی و هنری نیز مورد توجه است، ورزش کوهنوردی بوده که همواره به آن توجه می شود.

 

حضوری از برگزاری اردوی اردوی بیش از 50 نفری کوهنوردی بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، عنوان کرد: بچه های مسجد در جریان این اردوی کوهنوردی، ارتفاعات «تنگاب» در بخش مرکزی جهرم را پیمایش کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: این اردوی کوهنوردی علاوه بر یک تفریح مفرح زمینه همبستگی و یکدلی بچه های مسجد را فراهم می کند تا در سایر امورات نیز به مشارکت دسته جمعی بپردازند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم با اشاره به اینکه این اردوی کوهنوردی ویژه گروه سنی نوجوانان و نونهالان برگزار شده است، گفت: در جریان اردوی کوهنوردی نیز دستورالعمل های بهداشتی با جدیت از سوی بچه های مسجد به اجرا در آمد.

پایان پیام/ 691