از راه‌اندازی باشگاه ورزشی تا آموزش فوتسال به ۴۰۰ نفر از بچه‌های مسجد
از راه‌اندازی باشگاه ورزشی تا آموزش فوتسال به ۴۰۰ نفر از بچه‌های مسجد

از راه‌اندازی باشگاه ورزشی تا آموزش فوتسال به ۴۰۰ نفر از بچه‌های مسجد

نعیم‌نژاد با اشاره به فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) کاشمر اظهار کرد: به همت تنی چند از اعضای فعال اقدام به راه‌اندازی باشگاه با عضویت ۴۰۰ دانش‌آموز و آموزش تخصصی فوتسال به آنها کردیم که با استقبال بالا مواجه شده است.
شناسه خبر : 1151572 تاریخ انتشار : ۷ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۵۲

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: «جلال نعیم نژاد» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) کاشمر اظهار کرد: این کانون از سال 1384 رسما آغاز به کار کرد و با تاسیس باشگاه ورزشی ویژه گروه سنی 6 تا 20 سال موفق به جذب بسیاری از نونهالان، نوجوانان و جوانان به کانون و مسجد شد.

 
مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) کاشمر افزود: فعالیت تخصصی باشگاه ورزشی کانون امام علی (ع) رشته فوتسال است. تیم فوتسال اعضای کانون تا به حال موفق به کسب مقام در لیگ استان و شهرستان شده است، از سوی دیگر با توجه به حضور و عضویت 400 دانش آموز در باشگاه، تعداد 14 مربی به صورت تمام وقت در باشگاه حضور داشته و در واقع برای این مربیان اشتغال زایی شد.

 

 وی در بخش دیگری از مباحث خود گفت: همچنین در حوزه فرهنگ و هنر نیز فعالیت های جدی داریم و همواره در برنامه ها و همایش های شهرداری کاشمر، اجرای سرود به عهده اعضای کانون امام علی (ع) است.

 

 نعیم نژاد افزود: در کانون امام علی (ع) 14 نفر به صورت مداوم مشغول فعالیت هستند و بیش از سه هزار عضو داریم.
 

 

 

پایان پیام/ 9