درخشش ۶ کانون فعال خراسان جنوبی در سومین رویداد ملی فهما
درخشش ۶ کانون فعال خراسان جنوبی در سومین رویداد ملی فهما

درخشش ۶ کانون فعال خراسان جنوبی در سومین رویداد ملی فهما

حجت الاسلام سبزه کار از معرفي کانونهاي فعال سومين رويداد ملي فهما خبر داد و گفت: ۶ کانون فرهنگي هنري مساجد خراسان جنوبی در بین کانونهاي فعال معرفي شده قرار گرفت.
شناسه خبر : 1151186 تاریخ انتشار : ۵ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» امروز (۵ اسفند) با اعلام این خبر گفت: بر اساس فرآیندهای بارگذاری شده در سامانه بچه‌های مسجد، هر کانون این قابلیت را داشته است که تا سقف 20 هزار امتیاز بر اساس ارزیابی‌های سامانه‌ای و کارشناسان کسب کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی افزود: پس از داوری‌های نهایی و معرفی 121 کانون منتخب در رواق های 12 گانه و همچنین 59 کانون رابط ؛ بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی فهما، در این مرحله 239 کانون که موفق به کسب بیش از 15 هزار امتیاز شده اما حائز رتبه در مراحل گذشته (انتخاب 121 و 59 کانون برشمرده) نشده‌اند، معرفی و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

 

حجت الاسلام سبزه کار در ادامه اعلام کرد: کانون فرهنگی هنری شهید محسن حججی شهرستان بیرجند، شهدای دهنو فاطمه برات شهرستان طبس، فدائیان ولایت، بعثت و فجر شهرستان نهبندان و شهدای شهرستان طبس جزو کانونهای فعال رویداد ملی فهما شناخته شدند.

 

وی یادآور شد: بر اساس اعلام ستاد برگزاری رویداد فهما 1400 به تمام کانون های مستقر در مناطق روستایی 8 درصد ضریب به امتیاز کانون افزوده شده است.

 

حجت الاسلام سبزه کار ضمن قدردانی از فعالان کانون های مساجد استان اظهار امیدواری کرد: با تلاش هر چه بیشتر و برنامه های سازنده  بتوانیم زمینه توسعه فعالیت های فرهنگی هنری و در مساجد را در سالهای آینده با توجه به تجارب کسب شده فراهم آوریم.

 

 

 

 

پایان پیام/ 70