نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اهدای لوح از حجت‌الاسلام و المسلمین ارزانی تقدیر کرد
نماينده ولي فقيه و رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با اهداي لوح از حجت‌الاسلام و المسلمين ارزاني تقدير کرد
به منظور قدردانی از بسترسازی برای حضور حماسی مردم در راهیپمایی 22 بهمن 1400؛

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اهدای لوح از حجت‌الاسلام و المسلمین ارزانی تقدیر کرد

حجت‌الاسلام و المسلمين «محمدحسين موسي‌پور» نماينده ولي فقيه و رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، با اهداي لوح تقدير از حجت‌الاسلام و المسلمين «حبيب‌رضا ارزاني»به منظور قدرداني از بسترسازي براي حضور حماسي مردم در راهيپمايي 22 بهمن 1400 تقدير بعمل آورد.
شناسه خبر : 35462 تاریخ انتشار : ۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدحسین موسی‌پور» نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اهدای لوح از فعالیت‌های حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» مسئول کمیته مساجد ستاد مرکزی بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ در این ایام تقدیر به عمل آورد.

متن این لوح تقدیر به شرح ذیل است:

برادر ارجمند

جناب حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب‌رضا ارزانی (دام عزه)

ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی از نفحات قدسی و غنیمت‌های پربرکت آخرالزمان، یادآور به بار نشستن شجره طیبه ایمان و معنویت و به حق غدیر انقلاب و موعد میثاق عهدی دوباره برای اهل حق است. 22 بهمن، سرآغاز حکومت الله اکبر بر زمین به پرچم‌داری حضرت حجت(عج)، الهام‌بخش تحقق وعده‌های نصرت الهی، از اعظم اعیاد و مایه مباهات همه آزادمردان و زنان عالم است.

حضور حماسی مردم در جشن ملی 1400 و راهپیمایی پرشور و تماشایی امسال، تجدید میثاقی بود با آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و جلوه‌ای از قدرت لایزال الهی، اقتدار ملی و میعادگاه ایرانیان برای ادامه راه عزت‌آفرین سردار دل‌ها.

فرصت مغتنمی است تا از تلاش‌های خالصانه جناب‌عالی به عنوان «مسئول کمیته مساجد ستاد مرکزی بزرگداشت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» که زمینه و بستر حضور پرشور و حماسی مردم در مراسم ایام‌الله دهه فجر و به ویژه راهپیمایی 22 بهمن 1400 را فراهم ساخته و موجب خرسندی ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) گردید؛ قدردانی و تشکر نمایم.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

محمدحسین موسی پور 

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

کلمات کلیدی: کانون هاي مساجد