تلاش ما جذب جوانان به فعالیت‌های مسجدی از مسیر هنر و فعالیت تخصصی در عرصه ورزش است
تلاش ما جذب جوانان به فعاليت‌هاي مسجدي از مسير هنر و فعاليت تخصصي در عرصه ورزش است
مدیر کانون شهید محمدیانی سبزوار؛

تلاش ما جذب جوانان به فعالیت‌های مسجدی از مسیر هنر و فعالیت تخصصی در عرصه ورزش است

خوشدل، با بيان اينکه فعاليت‌هاي کانون فرهنگي هنري شهيد محمدياني سبزوار متمرکز بر عرصه هنر و ورزش است، اظهار کرد: ما تلاش مي‌کنيم از در اين دو مجور زمينه جذب نسل جوان را به فعاليت‌هاي مسجدي فراهم کنيم.
شناسه خبر : 35458 تاریخ انتشار : ۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۷

«قدرت الله خوشدل» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، در مورد فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی سبزوار اظهار کرد: ما در عرصه‌های مختلفی حضور داریم اما به صورت تخصصی در رشته‌های هنرهای نمایشی و سرود فعالیت داریم؛ علاوه بر این در حوزه شهیدپژوهی، رشته های مختلف قرآنی، فعالیت‌های ورزشی در شش رشته (فوتبال، فوتسال، هندبال، والیبال، کبدی، دفاع شخصی) نیز فعال هستیم که با توجه به راه اندازی آکادمی در رشته‌های مذکور، علاوه بر جذب بازیکن و دریافت هزینه برای شرکت در دوره‌ها، برای کانون درآمدزایی کرده ایم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی سبزوار افزود: همچنین اعضای کانون در حوزه تولیدات رسانه‌ای نیز فعالیت دارند؛ برای مثال تولید کلیپ‌های مناسبتی و تیزر که در این عرصه سفارش هم دریافت کرده و اشتغال زایی داشتیم. از سوی دیگر برگزاری کلاس‌های مشاوره و آموزش خانواده، حضور جدی در مباحث اجتماعی در راستای رفع مشکلات و آسیب‌های این عرصه، حضور در برنامه‌های محله با هدف بهبود شرایط اقتصادی در سطح محل و کمک به بهبود وضعیت کلی محله از دیگر اقداماتی است که به همت کانون صورت می پذیرد.
 

 
خوشدل در بخش دیگری از مباحث خود با اشاره به فعالیت های کانون شهید محمدیانی سبزوار در عرصه هنرهای نمایشی گفت: این حوزه در جذب جوانان به فعالیت های مسجدی تاثیر بسزایی دارد، در نتیجه از شش ماه قبل کار نمایش با همکاری اعضای کانون به صورت رسمی آغاز شد؛ ما در مناسبت های مختلف از جمله یادواره شهدا همواره حضور داشته و به اجرای نمایش می پردازیم.
 

 
گفتنی است خوشدل، مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی از هندمندان شهرستان سبزوار بوده و از سال 1368 رسما فعالیت خود را در عرصه تئاتر و هنرهای نمایشی آغاز کرده است. از جمله نمایش هایی که وی در آنها به عنوان هنرمند و عوامل پشت صحنه نقش داشته است می توان به نمایش «یکی بود یکی هست»، «پدرهای آسمانی» و ... اشاره داشت.
 

کلمات کلیدی: فهما ۱۴۰۰